Haku
Viitteet 1-10 / 23
Kohderyhmäanalyysi mediabrändille
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan mediabrändin kohderyhmien sisältökiinnostuksen kohteita. Digitaalisen transformaation myötä tarve palvella lukijaa on korostunut. Yksi tapa onnistua siinä on tehdä sisältöjä, jotka puhuttelevat ...
Hallitusviisikon naisjohtajakuvan rakentuminen Viisi valittua -dokumenttisarjassa
(2023)
Opinnäytetyössä selvitetään, millaisen naisjohtajakuvan HBO Maxin Viisi valittua -dokumentti rakentaa hallitusta johtavista naisministereistä eli millaista representaatiota se välittää. Kolmiosainen kesällä 2023 julkaistu ...
Reunamerkintöjä viestintään: sisäisen viestinnän pikaopas aloittelijoille
(2022)
Viestinnän merkitys organisaatioiden maineen, luottamuksen, työnantajakuvan ja elinvoimaisuu-den vahvistajana on korostunut vuosi vuodelta. Työ voi pitää sisällään niin edustamista, haastattelemista, informointia, ...
Äänitysprosessi osana minidokumenttia
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi äänittämistä dokumentaarisessa kontekstissa. Työ pohjautuu äänityöhön suomalaiselle keramiikka-alan yritykselle Pentikille tehdyssä minidokumentissa Saven tarina. Saven tarina -minidokumentti ...
Työelämäaiheinen viestintä Suomeen muuttaneille
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin millaisia ongelmia Suomeen muuttaneet kohtaavat työelämätietoa etsiessä, työpaikkaa hakiessa ja ylipäätään suomalaiseen yhteiskuntaan ja työyhteisöön tutustuessa sekä millaisia keinoja he ...
Sosiaalisen median kriisiviestintäohje L.E. Medialle
(2022)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö perehtyy kriisiviestintään sosiaalisessa mediassa ja kriisiviestintäsuunnitelman luomiseen sekä sen merkitykseen organisaatiolle. Opinnäytetyön produkti on sosiaalisen median ...
Moniäänistä journalismia – katsaus Yle-palvelussa julkaistujen artikkelieni portfolioon
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, minkälaista monimuotoisuutta Yle-palvelussa julkaistujen artikkelieni portfolio sisältää. Portfolio koostettiin viidestä eri jutusta, jotka on kirjoitettu työsuhteessa Ylen Helsinki ...
Journalistinen riippumattomuus musiikkitoimittajan työssä
(2022)
Musiikkitoimittaja löytää itsensä usein tilanteista, joissa on perusteltua, ellei välttämätöntä, pohtia journalistista riippumattomuutta. Musiikkitoimittaja työskentelee tiiviissä vuorovaikutuksessa musiikkialan eri ...
Sylikoiria vai vahtikoiria? – Lähteiden käyttö suomalaisissa talousmedioissa talouspolitiikkaa ja yritystuloksia koskevissa jutuissa
(2022)
Talous läpäisee ihmiselämän jokaisen osa-alueen ja sen ympärille keskittyy myös merkittävä määrä yhteiskunnallista valtaa. Pääsevätkö kaikki osapuolet suomalaisessa talouskeskustelussa kuitenkaan ääneen ja kuka määrittelee ...
Millaisesta videosisällöstä ja suoratoistopalvelusta mobiilikäyttäjät Suomessa ovat valmiita maksamaan? Tapaustutkimuksena toimeksiantajan suoratoistopalvelulle positiointi, visio, sisältöstrategia ja toimenpide-ehdotus
(2022)
Kansainvälisen toimeksiantajan sisältö- ja suoratoistopalvelulla oli vuonna 2021 liiketoimintalähtöinen tarve ymmärtää Suomen markkinan paikallista yleisöä sekä sen maksuhalukkuutta ja hintaherkkyyttä videosisältöjä kohtaan, ...