Haku
Viitteet 1-10 / 284
Developing supplier risk management in international security company
(2023)
The purpose of the thesis was to examine the current state of supplier risk management in the target organization, and then to create development proposals for the current processes. Target organization for this thesis is ...
Työntekijäkokemus digitaalisessa oppimisympäristössä
(2024)
Nykypäivän työelämän digitalisoituminen on tuonut mukanaan uusia ulottuvuuksia työntekijäkokemuksen johtamiseen. Digitaalinen toimintaympäristö vaikuttaa työntekijöiden odotuksiin, tarpeisiin ja kokemuksiin työssään. ...
Audit toolbox for outsourcing: Information Technology Perspective
(2023)
Managing outsourcing arrangements has become a huge task for financial institutions. European banking authority has emphasized the need for a harmonized way to manage the outsourcing arrangements in banking and has established ...
Uuden dermokosmetiikkasarjan lanseeraaminen Suomeen
(2023)
Kehittämispainotteisessa opinnäytetyössä tavoitteena oli lanseerata uusi kosmetiikkasarja Suomeen 4P-mallia soveltaen. Perinteiset 4P:tä ovat keränneet kritiikkiä, koska ne ovat olleet olemassa vuosikymmeniä. Perinteisten ...
Brändi- ja asiakaskokemus kehityksen voimavarana
(2023)
Tämä opinnäytetyö tutki kohdeorganisaation brändikokemuksen nykytilaa asiakaskokemuksen näkökulmasta ja havainnoi brändikokemuksen merkitystä kohdeorganisaation strategisessa ja operatiivisessa toiminnassa.
Tutkimuksen ...
Ohjelmistorobotiikan hallintamallin kehittäminen
(2023)
Ohjelmistorobotiikka on noussut merkittäväksi työkaluksi organisaatioiden digitalisaatiossa ja on vakiinnuttanut asemansa osana arkipäiväistä työskentelyä lukuisissa yrityksissä eri toimialoilla. Tämä opinnäytetyö on ...
Pikapalkitsemismallin kehittäminen palvelualan organisaatiossa
(2023)
Pikapalkitseminen on tärkeä osa palkitsemisen kokonaisuutta. Palkitsemisella tarkoitetaan kaikkia palkkioita, joita työntekijä saa organisaatiolta palkkioksi tehdystä työstä. Palkkiot voidaan karkeasti jakaa aineellisiin ...
Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
Palautteen antaminen organisaatiossa: tapaustutkimus.
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia palautteen antamista ja siihen liittyviä osa-alueita toimeksiantajaorganisaatiossa sekä ymmärtää, miten esimerkiksi tunteet, empatia ja tunneälykkyys vaikuttavat palautteen ...
Faktalla ja tunteella: Kohti H2H-ajattelumallin mukaista asiakasviestintää
(2023)
H2H (human to human) -ajattelumalli on mielenkiintoinen ja puhutteleva aihe digitalisaation val-taamassa maailmassa. Parhaimmillaan se toimii asiakasviestinnän näkökulmasta katsottuna linkkinä kylmän digitaalisen maailman ...