Sininen on uusi vihreä: Kestävä B2B-tapahtumatuotanto, Case Prima Power
Kiviluoto, Pirita (2022)
Lataukset:
Kiviluoto, Pirita
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121228153
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022121228153
Tiivistelmä
Maapallon ilmastokriisi ja yhä paheneva luontokato pakottavat toimimaan nyt, sillä tilanne on akuutti. Kestävä kehitys ja vastuullisuus ovat tärkeitä myös tapahtumia järjestettäessä. Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten kestävän kehityksen ratkaisut ja toimet voidaan tuoda osaksi Business to Business (B2B) -tapahtumatuotantoa sekä erityisesti kansainvälisen teollisuusyrityksen, Prima Powerin, järjestämiä tapahtumia. Kehittämistyön tuloksena luodaan Prima Powerille kestävän tapahtumatuotannon opas, jossa esitetään kestäviä ratkaisuja sekä myös ideoita tapahtumien kehittämiseksi. Oppaassa ehdotetaan myös viestintä- ja markkinointitapoja, joilla Prima Power voi tuoda positiivisia ympäristötoimiaan läpinäkyvämmäksi ja paremmin esiin, ja siten hyödyntää niitä myös yritysmielikuvan ja asiakastyytyväisyyden parantamisessa.