Markkinoinnin kehittäminen koivutisletuotteille
Tölli, Lea (2011)
Tölli, Lea
2011
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023102728056
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023102728056
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada luotua ratkaisumalleja markkinoinnin kehittämiseksi koivutisletuotteille asiakkaani avuksi, mainonnan ja markkinoinnin ongelmiin.
Tavoitteiden saavuttamiseksi markkinointitoimenpiteet suunniteltiin tarkasti laatimalla yksityiskohtainen toimintasuunnitelma koivutisletuotteiden saamiseksi markkinoille. Ensimmäiseksi asiakaskunta täytyi segmentoida, tarkastella imagon luomista ja saatavuutta, käsitellä internet-sivujen sekä mainonnan uudistamista.
Tässä tapauksessa, täytyisi radikaalisti muuttaa yrityksen ja tuotteiden ilmettä ja imagoa, sekä kevään aikana toteuttaa mainoskampanja, jossa olisi mukana media, jotta nämä tuotteet saataisiin markkinoille.
Tavoitteiden saavuttamiseksi markkinointitoimenpiteet suunniteltiin tarkasti laatimalla yksityiskohtainen toimintasuunnitelma koivutisletuotteiden saamiseksi markkinoille. Ensimmäiseksi asiakaskunta täytyi segmentoida, tarkastella imagon luomista ja saatavuutta, käsitellä internet-sivujen sekä mainonnan uudistamista.
Tässä tapauksessa, täytyisi radikaalisti muuttaa yrityksen ja tuotteiden ilmettä ja imagoa, sekä kevään aikana toteuttaa mainoskampanja, jossa olisi mukana media, jotta nämä tuotteet saataisiin markkinoille.