- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 1471-1490 / 20239

    • B2B asiakkuuksien ja vuorovaikutussuhteen kehittäminen: Case: Kiddex Oy 

      Sinkko, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkuuksien ja vuorovaikutussuhteiden kehittämistä B2B–kaupan osalta. Työn keskeisiksi tutkimuskysymyksiksi nostettiin vuorovaikutussuhteen nykytilan kartoittaminen sekä ...
    • B2B customers buying behaviour in the Jewellery industry : case: Brüder Nowotny, Austria 

      Shramchuk, Anna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      In today’s B2B environment an online order opportunity is highly expected, however launching an online store alone is rarely enough. It is important to know how to bring the customers to this online store. For a successful ...
    • B2B sales guidelines and process description for an SME operating in the service sector 

      Tommila, Kalle; Jämsén, Salla (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      The purpose of this Bachelor´s thesis was to produce business to business (B2B) sales guidelines and a process description for a company that wishes to stay anonymous, and therefore will be referred to as Company X. The ...
    • B2B yrityksen uusasiakashankinnan kuvaus ja kehitys 

      Arponen, Aleksi (2021)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli uusasiakashankinta ja asiakashankinnan kehittäminen b2b yrityksessä. Tarkoituksena oli selvittää, miten uusasiakashankintaprosessi toimii ja mitkä tekijät vaikuttavat prosessiin. Tavoitteena ...
    • B2B – asiakaskirje jälleenmyyjille markkinointiviestinnän keinona – Case: Diesel Denmark ApS, Finnish Branch 

      Hirvonen, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Sähköinen markkinointiviestintä on paljon käytetty ja nopeasti kasvava viestinnän keino. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin Business to Business -asiakaskirjeen mahdollisuutta yhtenä markkinointiviestinnän keinona Diesel ...
    • B2B-asiakassuhteen vahvistaminen jälkimarkkinoinnilla 

      Hakala, Maija (2019)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli vahvistaa B2B- eli yritykseltä yritykselle toimivia asiakassuhteita jälkimarkkinoinnilla, keskittyen parantamaan olemassa olevien asiakassuh-teiden laatua. Samalla saadaan vähennettyä ...
    • B2B-asiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen yrityksessä X 

      Paavilainen, Katri (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä. Tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajanyrityksen X ymmärrystä B2B-asiakaskokemuksesta ja tuottaa kehitysehdotuksia. Opinnäytetyössä ...
    • B2B-asiakkuuksien kehittäminen ja johtaminen 

      Halonen, Suvi (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kosmetiikka-alalla toimivien parturi-kampaamo- ja kauneushoitolayrittäjien motivaatioon vaikuttavia tekijöitä, sekä asioita, jotka vaikuttavat yrittäjien sitoutumiseen heitä ...
    • B2b-myynnin ongelmakohdat ja ratkaisut : Case Helsinki Sales Academy 

      Jauhiainen, Sirkku (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Leppävaara Liiketalouden koulutusohjelma Markkinointi Sirkku Jauhiainen B2b-myynnin ongelmakohdat ja ratkaisut, Case Helsinki Sales Academy Vuosi 2009 Sivumäärä ...
    • B2B-myynnin visuaaliset työkalut 

      Toivonen, Mikko (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee b2b–myynnissä esimerkiksi puhelinkeskustelun tukena käytettäviä visuaalisia apuvälineitä, kuten esimerkiksi Lync tai Prezi. Tavoitteena oli selvittää pienten ja keskisuurten b2b-myyntiä puhelimitse ...
    • B2B-myyntiprosessi : case: Yritys X 

      Lamppu, Samuli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön aiheena on B2B-myyntiprosessi yrityksessä x. Työn tavoitteena on kartoittaa yrityksen B2B-myyntiprosessin nykytila, tunnistaa mahdolliset ongelma-alueet ja tehdä tämän perusteella ehdotukset toimenpiteistä ...
    • B2B-myyntiprosessin kehittäminen henkilöstöpalvelualan yritykselle 

      Nevaranta, Niila (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää henkilöstöpalvelualan yritykselle uusasiakashankinnan myyntiprosessia rakentamalla kattava B2B-myynnin käsikirja, joka sisältää kirjallisuudesta ja haastatteluista kerätyt toimivimmat ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • B2B-myyntiprosessin luominen Treenaa kotona -palvelulle 

      Leimuvaara, Fanny (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Treenaa kotona -palvelulle räätälöity B2B-myyntiprosessi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä parhaisiin B2B-myynnin käytäntöihin ja ottaa samalla huomioon organisaatioiden ...
    • B2B-palvelupaketointi : case: KukkaKaristo 

      Pailokari, Suvi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön aihe syntyi tuoreen kukkakauppayrittäjän tarpeista aloittaa rakentamaan yrityksille suunnattua kukkamyyntiä. Vakituinen yritystilaajakanta voisi auttaa tasoittamaan muuten sesonkipainoitteista kuluttajamyyntiä ...
    • B2B-pienasiakkaan asiakaskokemus verkkokauppaympäristössä 

      Lehtonen, Juha (2022)
      Opinnäytetyössä perehdyttiin kotimaiseen ja ulkomaiseen kirjallisuuteen asiakaskokemukseen liittyen. Työ sivusi myös asiakaskokemuksen strategiaa ja asiakaskokemuksen mittaamista. Asiakaskokemustyön taloudellista kannattavuutta ...
    • B2B-sisältömarkkinoinnin mahdollisuudet asiantuntijapalveluissa - Case: Yritys X 

      Yli-Kyyny, Elina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka B2B-yritykset saadaan kiinnostumaan asiantuntijapalveluista sisältömarkkinoinnin avulla. Tutkimuksessa haluttiin selvittää, kuinka sisältömarkkinoinnilla saavutetaan ...
    • B2B-uutiskirjeen visuaalisen ilmeen kehitys — Case Tamtron Solutions Oy 

      Salo, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamtron Solutions Oy:n uutiskirjeelle uusi visuaalinen ilme. Yrityksen lähettämästä uutiskirjeestä yritysasiakkaille puhutaan B2B-uutiskirjeenä. Tamtron Solutions Oy halusi ...
    • B2B-verkkokaupan internetmarkkinointi : Case: More On Oy 

      Toivonen, Niina; Jesar, Rama (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaiseksi More On Oy B2B-liikelahjayrityksen verkko¬-kaupan internetmarkkinointi pitää suunnitella, jotta uusi verkkokauppa antaa hyvän kuvan yrityksestä. Opinnäytetyö on tehty ...
    • B2B-verkkokaupan markkinointiviestintäsuunnitelma 

      Luoma, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Yritys Oy:n kehitteillä olevalle verkkokaupalle. Työn tavoitteena oli markkinointiviestintäsuunnitelman avulla selvittää miten Yritys Oy:n B2B-verkkokauppa ...
    • B2B-verkkokaupan suunnittelu ja toteutus : case: Jungheinrich Lift Truck Oy 

      Leino, Petteri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksianto ja tavoite oli perustaa toimiva B2B-verkkokauppa Jungheinrich Lift Truck Oy:lle. Osana toimeksiantoa oli myös toteuttaa digitaalista markkinointia tulevalle verkkokaupalle. ...