"nähtävyydet" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-6 / 6
-
Automatkalla Norjassa – Ehdotuksia käyntikohteiksi
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kerätä tietopaketti Norjan nähtävyyksistä ja käyntikohteista kolmen eri reitin varrella eri puolilla Norjaa. Työn toimeksiantajana toimii Autoliitto, jonka verkkosivuilla ... -
Customer Satisfaction as a Base for Tourism Development Case: Helsinki Region Transport
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)This bachelor thesis concentrates on Helsinki Region Transport’s customer segments and their satisfaction with the provided services. The focus of the thesis lies in the development of tourism in the Helsinki region in ... -
Istanbul Inspirations - Case: A Study on the Accessibility of Historical Attractions
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)The aim of this thesis was to find out the current level of accessibility in few of the most important and historical tourist attractions in the city of Istanbul: Hippodrome, Hagia Sophia Museum and Blue Mosque. Also the ... -
Lohjan alueen matkailun asukaslähtöinen kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Lohjan alueen matkailumahdollisuuksia huomioimalla paikallisten asukkaiden näkökulman. Lohjan kaupunki on jo pitkään taistellut saadakseen enemmän näkyvyyttä koti- ja ulkomaisten ... -
Marketing Cameroon as a Cultural Tourism Destination to Finnish Tourists
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Cultural tourism is already a global phenomenon and has been increasingly promoted in the forms such as heritage, arts, creative, rural and urban cultural tourism, amongst others, and their sub-sections. The marketing of ... -
The Motivating Factors in Alternative Touring and the Varying Image of a Tourist Destination : Case study: Original Berlin Tours & Berlin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)The aim of this Bachelor’s Thesis is to find out the factors that most motivate tourists to participate in alternative tours in Berlin. The case study for the research is a tour company organizing alternative tours on a ...