"näyteikkunat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Euroja elämyksillä, tulosta tuotepromootiolla 

      Toivonen, Mirka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Koska kuluttaminen on sähköisen vallankumouksen jälkeen helpottunut ja tuonut maailmanmarkkinat lähemmäs suomalaista kuluttajaa, täytyy perinteisen myymälän tarjota verkkokauppoja päivittäin kahlaaville jotain erikoislaatuista ...
    • Myymälän ulkoiset tekijät visuaalisen markkinoinnin välineenä vähittäiskaupassa - case Kenkä-S 

      Niva, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tutkimuksen kohteena ovat myymälän ulkoiset tekijät vähittäiskaupassa ja case-yrityksenä toimi Kenkä-S. Tutkimusongelmana oli selvittää, mitä mieltä asiakkaat ovat Kenkä-S-liikkeen ulkoisista tekijöistä, eli ...
    • Näyteikkunatutkimus Lindex Oy 

      Virta, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Kerava Liiketalouden koulutusohjelma Yritysviestintä Hanna Virta Näyteikkunatutkimus – Lindex Oy Vuosi 2010 Sivumäärä 50 Tämän laadulliseen tutkimuksen ...