"näyteikkunat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-3 / 3
-
Euroja elämyksillä, tulosta tuotepromootiolla
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Koska kuluttaminen on sähköisen vallankumouksen jälkeen helpottunut ja tuonut maailmanmarkkinat lähemmäs suomalaista kuluttajaa, täytyy perinteisen myymälän tarjota verkkokauppoja päivittäin kahlaaville jotain erikoislaatuista ... -
Myymälän ulkoiset tekijät visuaalisen markkinoinnin välineenä vähittäiskaupassa - case Kenkä-S
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tutkimuksen kohteena ovat myymälän ulkoiset tekijät vähittäiskaupassa ja case-yrityksenä toimi Kenkä-S. Tutkimusongelmana oli selvittää, mitä mieltä asiakkaat ovat Kenkä-S-liikkeen ulkoisista tekijöistä, eli ... -
Näyteikkunatutkimus Lindex Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Kerava Liiketalouden koulutusohjelma Yritysviestintä Hanna Virta Näyteikkunatutkimus – Lindex Oy Vuosi 2010 Sivumäärä 50 Tämän laadulliseen tutkimuksen ...