"yritysstrategiat" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskokemus kestävän liiketoiminnan keskiössä : asiakaskokemuksen johtamismalli 

      Patrakka, Mika (2023)
      Työn tarkoituksena on kehittää vastuullisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen viitekehyksestä konkreettinen toimintamalli asiakaskokemuksen suunnitteluun ja johtamiseen pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Mallista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Customer Centricity as a Strategic Choice 

      Wahl, Elina (2023)
      The constant change of today’s business environment challenges organisations to find new ways to approach strategies and manage customer relationships. Customers are seen as the drivers of the change. They constantly reflect ...
    • Digitaalinen markkinointisuunnitelma henkilöstöpalvelualan yritykselle soveltamalla SOSTAC- ja RACE-malleja 

      Mattila, Anni (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa HR Solutions Finland Oy:n digitaalista markkinointia ja luoda selkeä sekä käytännönläheinen markkinointisuunnitelma yrityksen digitaalisen markkinoinnin tarpeisiin. Toimeksiantaja ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Evaluating OKR Framework as a Strategy Implementation Tool : A Case Study for an IT Company 

      Lehto, Milka (2023)
      In this thesis, the effectiveness of the Objectives and Key Results (OKR) framework as a strategy implementation tool was examined. The study was conducted for a Finnish IT company, aiming to formulate recommendations to ...
    • IT hallintomalli osana strategista päätöksentekoa : case: Uponor Oyj 

      Saarinen, Kalle (2023)
      Tämän kehittämistehtävän toimeksiantaja on Uponor Oyj. Uponor konserni toimii valmistavassa teollisuudessa ja työllistää noin 4 500 henkilöä 27 maassa. Tämän kehittämistyön tavoitteena on analysoida Uponorin tietohallinnon ...
    • Kannattavuuden lisääminen tuuppauksella vision edistämiseksi: laskurahoituksen asiakasrajapinnan kehittäminen 

      Sandelin, Katja (2024)
      Tämän opinnäytetyö ja siinä esitetty kehitystehtävä on tehty kansainväliselle rahoitusalan yritykselle. Yritys on pääomasijoitusyrityksen omistama, jonka vuoksi tulostavoitteiden saavuttaminen on ensisijainen yrityksen ...
    • Kartoitus elintarvikealan yritys An markkinointistrategiasta 

      Cao, Hao (2022)
      Yrityksen markkinointitoiminta on keskeinen osa sen liiketoimintaa, ja se on tärkeä tae yrityksen selviytymiselle ja kehitykselle vastauksena ulkoisen ympäristön muutoksiin. Kilpailu markkinoilla on yhä kovempaa, erityisesti ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Liiketoimintahyödyn johtaminen digitalisoituvassa palvelutuotannossa - Esimerkkinä asiakasohjelmaan liittyminen 

      Ojala, Minna (2022)
      Yritysten toimintojen ja palvelujen digitalisoituminen on tehnyt pelkästään fyysiseen palvelukanavaan nojautumisesta vaikeaa, ellei mahdotonta. Digitalisaation yritykselle tuottamaa liiketoimintahyötyä ei kuitenkaan ole ...
    • Liiketoimintasuunnitelma kauneusalan yritykselle 

      Georgieva, Antonia (2022)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia päivitetty liiketoimintasuunnitelma kauneusalan yritykselle. Toimeksiantaja on toiminimellä toimiva yritys, jolla on liiketila Töölössä. Tavoitteena oli laatia toiminnallinen opinnäytetyö, ...
    • Liiketoimintasuunnitelma kesäravintolalle 

      Vikman, Minja (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toimiva liiketoimintasuunnitelma toimeksiantajalle, joka haluaisi perustaa Helsingin keskustaan kesäravintolan. Opinnäytetyön teoriaosassa käsiteltäviä keskeisiä asioita ovat ...
    • Markkinointisuunnitelma B2B-yritykselle 

      Komu, Emilia (2020)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä konkreettinen markkinointisuunnitelma markkinointipalveluita ja asiakaskontaktointipalveluita tuottavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle helposti käytettävä ja sovellettava ...
    • Mikroyrityksen kasvustrategia : case: tilitoimisto Cubantes Oy 

      Pätäri, Jommi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää tilitoimisto Cubantes Oy:n kasvustrategisia laajentumisvaihtoehtoja. Mikroyritykset ovat usein yhden hengen yrityksiä, joissa tiedostetaan heikosti strategian vaikutuksia ...
    • Miten kasvokkain tapahtuvan liittymämyynnin provisiomallista saataisiin mahdollisimman motivoiva? 

      Hämäläinen, Atte (2021)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja on suomalainen teleoperaattori. Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, kuinka Suomessa kasvokkain tapahtuvan liittymämyynnin provisiomallista saataisiin mahdollisimman motivoiva. Tavoite oli ...
    • Next-Generation Arena Wristband — A Case Study of Nokia Corporation 

      Donovan, Jasmine; Hämäläinen, Lasse; Kröger, Otto; Närvä, Kaisla; Puustinen, Aliisa; Virtanen, Petteri (2023)
      Today, event arenas need to find solutions to attract more customers and provide new experiences at their events to stay competitive. The goal of this thesis was to ideate next-generation arena experiences at the Nokia ...
    • Oman yrityksen markkinointistrategian kehittäminen ja asiakasmäärän kasvattaminen 

      Khayanen, Artem (2023)
      Tämän opinnäytetyön tein perheyrityksellemme. Yrityksemme harjoittaa verkkokauppamyyntiä kampaamoalalla. Yritys luokitellaan mikroyritykseksi. Tavoitteena tässä opinnäytetyössäni oli luoda markkinointistrategia brändin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Onnistuneet product drop -strategiat 

      Suominen, Ville (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää product drop -strategian merkitystä ja vaikutuksia brändien ja yritysten markkinointiin digitaalisessa ympäristössä. Työssä analysoitiin product drop -strategiaa sekä sen toteutumista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Pk-yritysten liiketoiminnan muotoilun CookBook 

      Jaakola, Hanna; Pietikäinen, Minna; Rinta-Jouppi, Laura; Viljanen, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
      Kehitä liiketoimintaasi kuin kokkaisit keittokirjan avulla! Tämä opas tarjoaa sinulle prosessin ja tehtävät kehittää liiketoimintaasi muotoilun menetelmin. Et tarvitse aikaisempaa kokemusta, seuraa vain ohjeita. Muotoilu ...
    • Startup -yrityksen perustaminen 

      Karlsson, Jani; Lantea, Ross (2020)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli käsitellä tärkeitä vaiheita ja menetelmiä liiketoimintaa aloittaville ja konkreettista tuotetta kehittäville henkilöille. Tämän työn tarkoituksena oli luoda lukijoille selkeä ymmärrys ...
    • Strategic Roadmap Creating Process 

      Kirsi, Eetu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      The subject of this thesis was the description of the creation of the Strategic Roadmap for the start-up company Raavus Oy. The thesis consists of two sections. The first section is the description of the process of the ...
    • Strateginen palvelumuotoilu: Kohti vaikuttavampaa palvelukehitystä 

      Salmela, Kim (2020)
      Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, mitä elementtejä palvelumuotoiluprojektissa tulee olla mukana, jotta se nousee strategiselle tasolle, strategiseksi palvelumuotoiluksi. Lisäksi haluttiin selvittää, voiko organisaation ...