Haku
Viitteet 1-10 / 34
B2B-tapahtumien merkitys : miksi ihmisten aito kohtaaminen on arvokasta liiketoiminnan kannalta?
(2021)
B2B-tapahtuma-ala on vähän tutkittu aihe Suomessa, vaikka B2B-tapahtuma on tärkeä markkinointiviestinnän kanava yrityksille. Tässä opinnäytetyössä tarkasteltiin B2B-tapahtumia ja sitä, miksi ne ovat merkityksellinen media ...
Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin vuosikello : Case Tawasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykseni käyttöön digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello. Näiden tekoa varten tutkin toimeksiantajan nykyisiä digitaalisen ...
ISO 14001- alkukartoitus : Pirkanmaalla sijaitsevalle metallipajalle
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tehdään ISO 14001 -standardiin perustuvan ympäristöjärjestelmän alkukartoitus Pirkanmaalla sijaitsevalle metallipajalle. Toimeksiannon tavoitteena on selvittää, millaisia toimenpiteitä yrityksen täytyy ...
Perehdytyssuunnitelman luominen toimeksiantona
(2023)
Toimeksiantaja tälle opinnäytetyölle on Varsinais- Suomessa sijaitseva ravintola-alan yritys. Yritys tuottaa palveluita kahvila, juhla- sekä yökerhopalveluiden muodossa. Yrityksen tavoitteina on palveluiden tuottaminen ...
Toimitusprojektin läpivienti pk-yrityksessä
(2022)
Opinnäyte yhdistää kirjoittajan näkemyksiä ja havaintoja valmistavan teollisuuden alalla toimivan pk-yrityksen projektinhallinnan menetelmistä sekä kirjallisuuden teorian projektityöskentelystä. Opinnäytteessä tutkittiin ...
Jälkikäsittelyn tuotanto ja katkoseurannan kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sappi Finland Oy, Kirkniemen tehtaan PK3-linjan jälkikäsittelyn tuotantoa ja katkoseurantaa. Jälkikäsittelyn konevaiheita olivat kalanterit, pituusleikkurit ja pakkaamo. Tarkoituksena ...
Kansainvälistyminen alustaliiketoiminnalla - case Codemen Oy : Caleo-alustan markkinakartoitus Puolassa
(2023)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia yrityksen alustaliiketoiminnan vientiä kansainvälisille markkinoille. Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa yrityksen alustaliiketoiminnan kansainvälistä markkinapotentiaalia. Työ sisältää ...
Kodinkonekauppa Suomessa
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin kodinkonekaupan alan toimijoita ja niiden toimintatapoja. Kodinkonekauppa on yritys, joka myy asiakkailleen kodinkoneita ja kodin elektroniikkaa. Vertailtavat alan toimijat olivat Power, ...
Digitaalisen B2B-markkinoinnin kehittäminen sosiaalisen median kanavissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kankaanpään Kukka Anttilan tarpeeseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantoyrityksen digitaalista B2B-markkinointia, sekä lisätä yrityksen tunnettuutta ...
Teollisen elintarvikkeen jakeluvaihtoehdot valmistajalta vähittäiskauppaan
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia teollisen elintarvikkeen jakeluvaihtoehtoja valmistajalta vähittäiskauppaan ja selvittää toimintolaskennan avulla, mikä vaihtoehdoista on toimeksiantajan kannalta kustannustehokkain. ...