Haku
Viitteet 1-10 / 85
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...
Markkinointisuunnitelma yritysmyyntiin Jungle Juice Barille
(2019)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutettiin toimeksiantajayritykselle markkinointisuunnitelma yritysasiakasmyyntiä varten. Toimeksiantaja on suomalainen kahvila-alan yritys Smoothie Heaven Oy, joka käyttää ...
Instagram osaksi markkinointiviestintää : Case: Scandic Pori
(2020)
Opinnäytetyön tutkimustyönä oli tutkia sosiaalisen median markkinointia Scandic Porissa. Tavoitteena oli saada sosiaalisen median markkinointia kehitettyä hyödyllisemmäksi ja luoda tulevaisuutta ajatellen Instagram osaksi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Verkkosivut osana markkinointi-viestintää : Case: Asennuspalvelu KOPPI Oy:n vuokramökki Lumopirtti
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkosivuja osana markkinointiviestintää. Kyseinen työ on toiminnallinen opinnäytetyö eli valmis tuotos on verkkosivut vuokrattavalle mökille. Työn perimmäisenä tavoitteena oli pitkällä ...
Verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa toimeksiantajalle helppolukuinen ja tiivis verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille. Projektissa keskityttiin tuotettavaan sisältöön, eikä yrityksen markkinointistrategiaa ...
Kulttuurifestivaalien yrityskumppanuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhteen tietoa, käytännön ohjeita ja uusia ideoita yrityskumppanuuksien kehittämiseen kulttuurifestivaalien ja yritysten välillä laadullisten haastattelujen ja teorian avulla. ...
MARKKINOINNIN AVULLA LISÄARVON TUOTTAMINEN YHTEISTYÖKUMPPANEILLE – CASE FC JAZZ
(2019)
Tässä opinnäytetyössä toteutettiin tapaustutkimus, jonka toimeksiantajana toimi FC Jazz Oy. Tutkimuksessa selvitettiin yritysten odotuksia työhyvinvointipalveluista. Opinnäytetyön teoreettisessa osuudessa käsiteltiin ...
Markkinointisuunnitelma - Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma liiketalouden opiskelija-aineyhdistys Porin Tradenomiopiskelijat PORA ry:n käyttöön. Yhdistys perustettiin vuonna 2013 palvelemaan porilaisia ...