Haku
Viitteet 1-4 / 4
Instagramin ABC - Instagram-markkinointioppaan tuottaminen matkailuyrittäjille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Satakuntalaisille matkailuyrittäjille Instagram-markkinoinnin opas. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tiedonhankintamenetelminä käytettiin ...
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi matkailualan yrityksen Instagramissa : Tackork Gård & Marina
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten vaikuttajien ja matkailuyritysten välinen yhteistyö voisi olla kiinnostavampaa seuraajien näkökulmasta ja miten Instagramissa kasvatetaan yrityksen orgaanista näkyvyyttä. ...
Yrityksen tunnettuus ja näkyvyys Instagramissa : case: Krookan Plassi Oy
(2021)
Tutkimuksen kohteena oli keväällä 2021 perustetun merikarvialaisen kahvilapalveluita tarjoavan yrityksen Krookan Plassin Instagramin viestintä. Tutkimuksessa tarkasteltiin yrityksen Instagram-tilin tunnettuutta ja näkyvyyttä ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma aloittavalle yritykselle : Back to Fries
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Back to Fries -yritykselle. Back to Fries on vuonna 2023 Nokialla perustettu avoin yhtiö, jonka konsepti perustuu maalaisranskalaisten ...