Haku
Viitteet 1-3 / 3
Net Promoter Score -palautteet hyötykäyttöön: Case Silja Serenade
(2020)
Opinnäytetyön taustalla toimi toimeksiantajan, Tallink Silja Oy:n laivan Silja Serenaden, tarve ottaa teettämänsä Net Promoter Score (NPS) -kyselyn tulokset, niin numeeriset kuin kirjalliset palautteet, hyötykäyttöön ja ...
Johtamisen ja prosessien kehittäminen kohdeorganisaatiossa lean-ajattelun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää johtamista ja prosesseja VR-Yhtymän kiinteistöyksikössä. Työssä selvitettiin johtamiskulttuurin ja prosessien nykytilaa sekä tarpeita niiden kehittämiseksi lean-menetelmien ...
Asiakaspalvelun kehittäminen sopimukseen kuulumattomien töiden tilaamiseen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Satakunnan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymän siivouskeskuksen asiakaspalvelua sopimukseen kuulumattomien töiden osalta. Kehittämistyön tutkimusongelma oli, miten sopimukseen kuulumattomien ...