Haku
Viitteet 1-7 / 7
Organisaation psykologisen turvallisuuden kehittäminen esihenkilötyön käytänteillä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin psykologisen turvallisuuden toteutumista toimeksiantajan organisaatiossa. Tavoitteena oli selvittää, miten psykologinen turvallisuus toteutuu toimeksiantajan organisaatiossa, miten psykologista ...
Yrityskaupan vaikutukset : erään työsuhteen päättyminen
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö käsittelee yrityskaupan vaikutuksia erään työsuhteen päättymisen näkökulmasta. Organisaatiomuutosta toteutettaessa ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa ja kaikkia miellyttävää mallia, ...
Tilaajavastuulain ja lähetettyjen työntekijöiden lain velvoitteet ulkomaisille yrityksille Suomessa tehtävän työn eri vaiheissa
(2021)
Ulkomaisia yrityksiä, jotka lähettävät työntekijänsä työskentelemään Suomeen, tilataan tekemään työtä esimerkiksi alihankintatyönä tai vuokratyönä. Tällöin Suomen tilaajavastuulaki velvoittaa työn tilaajayritystä ja työn ...
Veto- ja pitovoimatekijät tilitoimistoalalla
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, mitkä ovat vetovoima- ja pitovoimatekijät tilitoimistoalalla Satakunnan ammattikorkeakoulun taloushallinnon opiskelijoiden näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli vastata tutkimusongelmaan ...
Organisaatioon sitoutumiseen vaikuttavat tekijät millenniaalihoitohenkilökunnan näkökulmasta
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitkä tekijät edistävät organisaatioon sitoutumista millenniaalihoitohenkilökunnan näkökulmasta. Tämä opinnäytetyö on tehty yhteistyössä erään sosiaali- ja terveysalan organisaation ...
Millainen on hyvä esihenkilö? Case Visma Passeli Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön avulla on tarkoitus selvittää näkevätkö esihenkilöt ja alaiset hyvän esihenkilön omaavan samoja piirteitä vai onko odotukset erilaiset eri asemassa olevilla ja onnistuvatko esihenkilöt esihenkilötyössään ...
Puhelintiedoksiannon kuormittavuus haastemiestyössä
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten kuormittavaa puhelintiedoksianto on haastemiehen työssä. Tavoitteena oli selvittää puhelintiedoksiantoon todella kuluva aika, sekä antaa päättäville tahoille pohdittavaa, ...