Haku
Viitteet 1-3 / 3
Psykologinen turvallisuus tiimityössä
(2021)
Kehittämistyön tavoitteena oli kartoittaa psykologisen turvallisuuden nykytilaa sekä selvittää sen ylläpitämisen ja kehittämisen mahdollisuuksia tiimityössä Satakunnan ammattikorkeakoulussa (SAMK).
Kehittämistyön ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selvittää, mikä on kohdeorganisaation asiakaskokemuksen nykytilanne ja miten sitä tulisi kehittää. Kehittämistyön teoreettinen viitekehys muodostui asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksen ...
Kehityskeskustelu osaamisen kehittämisen välineenä
(2022)
Kehityskeskustelut ovat tavallinen ja luonnollinen, jos ei jopa erottamaton osa organisaatioiden työvuoden kulkua. Tällöin keskusteluissa arvioidaan asetettujen tavoitteiden saavuttamista, työntekijän työssä suoriutumista ...