Haku
Viitteet 1-10 / 36
Markkinatutkimus: Hyvinvointimatkailupalvelujen kysyntä ja asiakkaan tarpeet: Case: Energiaa ja elämyksiä – hyvinvointimatkailun yritysryhmähanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa markkinatutkimus Energiaa ja elämyksiä -hyvinvointimatkailun yritysryhmähankkeelle. Hanke toimi opinnäytetyön tilaajana ja hanketta hallinnoi Satakunnan Ammattikorkeakoulu. ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Satakunnan matkailun vetovoimatekijät ja asiakkaan ostokäyttäytyminen
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miksi matkailijat haluavat matkustaa Satakuntaan ja matkailuasiakkaan ostokäyttäytymistä. Työn aihe valikoitui toimeksiantajalta ja se rajattiin myös toimeksiantajan tarpeiden mukaan. Tavoitteena ...
Kohdeopas ja verkkoartikkeli Manner-Ecuadorista suomalaisille matkailijoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tuoda Manner-Ecuadoria tunnetummaksi suomalaisille matkailijoille kohdeoppaan ja verkkoartikkelin avulla. Opinnäytetyötä varten luotiin internetkysely, johon saatiin vastauksia 527.
Opinnäytetyö ...
Vastuullisuuden näkyminen hotellissa : Case: Original Sokos Hotel Kupittaa
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vastuullisuuden näkymistä hotelleissa. Työn tavoitteena oli luoda opinnäytetyön toimeksiantajalle kehitysehdotuksia vastuullisuuden esilletuomiseksi heinäkuussa 2020 avattavaan Original ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Korsuretket Oy:lle kiinalaisia matkailijoita varten
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointiviestintäsuunnitelma kiinalaisia matkailijoita varten kohdeyritykselle Satakuntaan Suomessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin millaisia kiinalaiset matkailijat ovat asiakkaina ...
Vastuullisuuden merkitys nuorten matkailijoiden ostopäätösprosessissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on vastuullinen matkailu opiskelijoiden näkökulmasta. Opinnäytetyössä tutkittiin, onko vastuullisuudella merkitystä opiskelijoiden vapaa-ajan ulkomaanmatkojen ostopäätösprosessiin ja kuinka ...
Satakuntalaisten nuorten ja nuorten aikuisten kiinnostus synkkää matkailua ja sotahistoriaa kohtaan
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin satakuntalaisten 15–25-vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten kiinnostusta synkkää matkailua ja sotahistoriaa kohtaan. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millainen kiinnostus kohderyhmällä ...
Satakuntalaisesta heimoidentiteetistä voimavara maakunnan matkailun markkinointiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia satakuntalaista heimoidentiteettiä ja selvittää, voitaisiinko sitä käyttää voimavarana matkailun markkinoinnissa. Aihe koettiin tärkeäksi, sillä asiaa ei oltu aikaisemmin tutkittu ...
Punkalaitumelaisten maaseutumatkailuyritysten yhteistyö nyt ja tulevaisuudessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli punkalaitumelaisten maaseutumatkailuyritysten yhteistyö ja verkostoituminen. Tarkoituksena oli selvittää yritysten verkostoitumista ja sen mahdollisuuksia yrittäjien mielipiteiden ja kokemusten ...