Haku
Viitteet 1-9 / 9
Markkinatutkimus: Hyvinvointimatkailupalvelujen kysyntä ja asiakkaan tarpeet: Case: Energiaa ja elämyksiä – hyvinvointimatkailun yritysryhmähanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa markkinatutkimus Energiaa ja elämyksiä -hyvinvointimatkailun yritysryhmähankkeelle. Hanke toimi opinnäytetyön tilaajana ja hanketta hallinnoi Satakunnan Ammattikorkeakoulu. ...
Satakunnan matkailun vetovoimatekijät ja asiakkaan ostokäyttäytyminen
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miksi matkailijat haluavat matkustaa Satakuntaan ja matkailuasiakkaan ostokäyttäytymistä. Työn aihe valikoitui toimeksiantajalta ja se rajattiin myös toimeksiantajan tarpeiden mukaan. Tavoitteena ...
Satakuntalaisten nuorten ja nuorten aikuisten kiinnostus synkkää matkailua ja sotahistoriaa kohtaan
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin satakuntalaisten 15–25-vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten kiinnostusta synkkää matkailua ja sotahistoriaa kohtaan. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millainen kiinnostus kohderyhmällä ...
Taikayöntien tarinoiden hyödyntäminen nykypäivän tarpeisiin : Taikayöntien lumo -hanke
(2023)
Laadullisen opinnäytetyön aiheena oli tutkia Taikayöntien alueen historiaa ja tarinoita. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Taikayöntie Lumo -hanke. Taikayöntie on matkailutie, joka kulkee läpi Huittisten kaupungin ja ...
Kvenland - Tarinamatka Pohjanmaan juurille
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tuotiin esiin Skandinaavisiin saagoihin perustuva tarina muinaisesta Kvenlandista, jonka pohjalta luotiin tarinallisen palvelutuotteen konseptointiehdotus. Siinä hyödynnetään digitaalisia keinoja ...
Virtuaalimatkailun kiinnostavuus suomalaisten matkailijoiden keskuudessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli suomalaisten matkailijoiden kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan. Virtuaalimatkustuksen lisääntyessä Covid-19 pandemian aikana, aihe oli ajankohtainen eikä sitä ollut tutkittu vielä paljoa. ...
Matkailualan vaikuttajamarkkinointi Instagramissa
(2021)
Tutkimuksen taustana oli matkailualan markkinointi Instagramissa vaikuttajamarkkinointia hyödyntäen. Tavoitteena oli ymmärtää vaikuttajamarkkinointia ja ideoida uusia keinoja sen toteuttamiselle matkailualalla. Tutkimuskysymyksenä ...
Sastamalan pyörämatkailun kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa benchmarking -aineistonkeruumenetelmällä konkreettisia kehitysehdotuksia Sastamalan kaupungin pyörämatkailuun liittyvien palveluiden ja pyörämatkailuimagon kehittämiseksi. ...
Matkailun alueorganisaatioiden kumppanuusverkostot : benchmarking-tutkimus Visit Tampereelle
(2024)
Tämän laadullisen opinnäytetyön tavoitteena oli vertailla viiden Suomessa toimivan matkailun alueorganisaation kumppanuusverkostoja ja tunnistaa niiden toiminnassa hyviksi havaittuja käytäntöjä. Tarkoituksena oli, että ...