Haku
Viitteet 1-5 / 5
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Tuloksellinen vaikuttajamarkkinointi matkailualan yrityksen Instagramissa : Tackork Gård & Marina
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten vaikuttajien ja matkailuyritysten välinen yhteistyö voisi olla kiinnostavampaa seuraajien näkökulmasta ja miten Instagramissa kasvatetaan yrityksen orgaanista näkyvyyttä. ...
Matkailualan vaikuttajamarkkinointi Instagramissa
(2021)
Tutkimuksen taustana oli matkailualan markkinointi Instagramissa vaikuttajamarkkinointia hyödyntäen. Tavoitteena oli ymmärtää vaikuttajamarkkinointia ja ideoida uusia keinoja sen toteuttamiselle matkailualalla. Tutkimuskysymyksenä ...
Yrityksen tunnettuus ja näkyvyys Instagramissa : case: Krookan Plassi Oy
(2021)
Tutkimuksen kohteena oli keväällä 2021 perustetun merikarvialaisen kahvilapalveluita tarjoavan yrityksen Krookan Plassin Instagramin viestintä. Tutkimuksessa tarkasteltiin yrityksen Instagram-tilin tunnettuutta ja näkyvyyttä ...
Vastuullisuustyön jalkauttaminen leirintäalueella : ulkoisen viestinnän suunnitelma Suomi Camping Oy:lle
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä luotiin ulkoisen vastuullisuusviestinnän suunnitelma työn toimeksiantajalle Suomi Camping Oy:lle. Toimeksiantaja on hakemassa Ekokompassi-ympäristösertifikaattia sekä on mukana Visit ...