Haku
Viitteet 1-6 / 6
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä ohjeistetaan miten lähteä rakentamaan omaa henkilöbrändiä sosiaaliseen mediaan tai kehittää jo olemassa olevaa henkilöbrändiä. Lisäksi opinnäytetyössä tutkittiin mitä mahdollisuuksia hyvä henkilöbrändäys ...
Digistrategian rakentaminen pienyritykselle: Case LVI-suunnittelutoimisto
(2021)
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee pienen budjetin digistrategian rakentamista pienyritykselle. Työssä paneuduttiin ensin teorian avulla digimarkkinointiin ja pienen budjetin digimarkkinointikeinoihin ja sen ...
Yrityksen kannattavan kasvun suunnitelma
(2021)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona teollisuusvälinealan yritykselle. Yrityksen pyynnöstä opinnäytetyössä ei mainita yrityksen nimeä, eikä tuotevalikoimaa kerrota yksityiskohtaisesti. Tuotteista ja palveluista puhutaan ...
Tilaajavastuulain ja lähetettyjen työntekijöiden lain velvoitteet ulkomaisille yrityksille Suomessa tehtävän työn eri vaiheissa
(2021)
Ulkomaisia yrityksiä, jotka lähettävät työntekijänsä työskentelemään Suomeen, tilataan tekemään työtä esimerkiksi alihankintatyönä tai vuokratyönä. Tällöin Suomen tilaajavastuulaki velvoittaa työn tilaajayritystä ja työn ...
Millainen on hyvä esihenkilö? Case Visma Passeli Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön avulla on tarkoitus selvittää näkevätkö esihenkilöt ja alaiset hyvän esihenkilön omaavan samoja piirteitä vai onko odotukset erilaiset eri asemassa olevilla ja onnistuvatko esihenkilöt esihenkilötyössään ...
Vakuutusalan substanssiosaamisen sanasto tekoälyä ja digitaalista alustaa varten
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, sanoitettiin ja koottiin vakuutusalalla käytettävää substanssiosaamisen sanastoa. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Finanssiala ry, ja opinnäytetyö oli osa jatkuvan oppimisen kehitystyön ...