Haku
Viitteet 1-6 / 6
Joukkorahoitus: Mistä ensimmäinen rahoitus?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kertoa toimeksiantajalle joukkorahoituksen perusteista ja luoda siten selkeä ja monipuolinen kuva. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda toimeksiantajalle niin sanottu joukkorahoituksen ...
Markkinoinnin kehittäminen: case: Ihmeenkulma
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinoinnin kehittäminen Ihmeenkulman myymälälle. Ihmeenkulma on vuonna 2021 perustettu erikoismyymälä, jossa myydään mm. KaroLuo Oy:n omistamaa kotimaista Luppaset -vaatemerkkiä. Myymälän ...
Sosiaalisen median käyttö yrityksen markkinoinnissa - Case B&J's Livingroom
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten ja millä keinoin yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan mahdollisimman tehokkaasti. Työ toteutettiin toimeksiantona uudelle, elokuussa 2018 auenneelle ...
Ravien etäseuraamisen konsepti
(2022)
Opinnäytetyö Ravien etäseuraamisen konsepti on tutkimuksellinen kehittämistyö. Kontekstina tässä opinnäytetyössä toimii raviurheilun yritysasiakkaille tuottamat palvelut. Tavoitteena oli selvittää, mitä elementtejä tarvitaan, ...
THE FUTURE OF WORK AND KPY NOVAPOLIS: how changes in working life affect the tenants of a business hub
(2021)
Changes in working life form a major external factor affecting the requirements of the workplace. This thesis explores how the working life and business premises field will change in the near future. The aim is to provide ...
Yritysten hallituspalkkioiden vaikutus motivaatioon: kvantitatiivinen kyselytutkimus
(2022)
Opinnäytetyössä käsitellään yleisimpiä motivaatioteorioita, eli Maslow’n, Deci & Ryanin ja Hertzbergin tarvehierarkia, pinta- ja syväsuuntautumis- ja kaksifaktoriteorian toteutumista, kun kohderyhmänä ovat yritysten ...