Haku
Viitteet 1-10 / 105
Concept Development for the Parasta Palvelua -Competition
(2020)
This thesis is a developmental thesis based on Parasta Palvelua 2019 competition. The competition is an annual customer service contest founded by Kuopio Region Chamber of Commerce’s. The objective was to create a guide ...
Miten pääkaupunkiseudulla toimivat ravintola-alan yritykset huomioivat vieraskieliset kuluttajat markkinointiviestinnässää?
(2019)
Kielitaidon merkitys työelämässä kasvaa jatkuvasti. Monessa suomalaisessa yrityksessä, etenkin pääkaupunkiseudulla, virallisena kielenä toimii jokin muu kieli kuin suomi ja yhä useampi suomalainen yritys hakee kansainvälisiä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: Case Preventos Informatics Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelma. Työ tehtiin toimeksiantona kuopiolaiselle informaatiopalveluja tarjoavalle yritykselle nimeltään Preventos Informatics Oy. Opinnäytetyön lähtökohtana oli ...
Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi
(2021)
Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksianto ja tavoite oli perustaa toimiva verkkokauppa ja selvittää yritykselle parhaimmat digimarkkinoinnin keinot verkkokaupan markkinointiin. Toimeksiantaja on MN-Lifttek Oy, joka on ...
Venäläiset Tahkolla: millä ja miten houkutellaan turisteja. Asiakaskokemuksen johtaminen vaihtoehtoisena kilpailukeinona.
(2020)
Tämä opinnäyte on tutkimus- ja kehitystyö Tahkon matkailukeskuksesta, sen palveluista ja asiakkaista. Kyse-lyn tarkoituksena oli selvittää venäläisten turistien tyytyväisyys Tahkon palveluihin sekä kerätä tietoa, mistä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Gym Ironialle
(2020)
Gym Ironia on Jyväskylän keskustassa sijaitseva tavoitteellisten treenaajien kuntosali, josta löytyy puitteet, niin fysiikan kehittämiseen kuin voimailuharjoittelemiseen. Se on ollut toiminnassa jo useamman vuoden ja ...
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...
Peliteollisuuden Markkinointi ja Ansaintamallit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään videopeliteollisuuteen ja sen ansaintamalleihin. Työlle ei ole toimeksiantajaa. Aluksi käydään läpi alan historiaa. Eri alustat millä pelata, ansaintamallit, markkinointi ja yritykset ovat ...
Markkinointisuunnitelma toimintaansa aloittavalle yritykselle, case: Decima-IT
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma toimintaansa aloittavalle, it-tukipalveluja tarjoavalle yritykselle. Yrityksen palveluihin lukeutuvat esimerkiksi perinteisen it-ympäristön tuki, joka käsittää ...