Haku
Viitteet 1-3 / 3
Achieving success in the production of children’s animated content : with an emphasis on brand management
(2023)
Tämä opinnäytetyö syventyy vähän tutkittuun aiheeseen: niihin strategioihin, joita brändin omistajat voivat käyttää saavuttaakseen menestystä lasten animoidun sisällön tuotannossa. Menestys tässä yhteydessä kattaa tavoitteiden ...
Strategic brand identity building for an ecological brand : case 4Fire
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda uskottava ja vahva brändi-identiteetti ekologiselle 4Fire-brändille käyttäen strategisia brändinrakennustyökaluja ja -menetelmiä.
4Firen tavoitteena on olla ensimmäinen suomalainen ...
The brand image of X : a case study
(2023)
Kilpailijoista erottautuminen vaikeutuu jatkuvasti, mikä on johtanut brändin vankempaan asemaan yhä useammissa yrityksissä. Tämä pätee myös X:ään, vastikään lanseerattuun järjestelmään, joka tulee korvaamaan edeltäjänsä ...