Haku
Viitteet 1-10 / 10
Mainosfilmi kahden aikakauden välissä : mitä liikkuvaa kuvaa suunnitellessa tulee ottaa huomioon, kun mainosfilmin päämedian painopiste siirtyy lineaarisesta televisiosta sosiaalisen median kanaviin?
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia, miksi lineaariseen televisioon suunniteltu mainos ei useimmiten toimi sellaisenaan sosiaalisessa mediassa ja pyrkiä antamaan käytännönläheistä tietoa toimivampien mainosfilmien suunnittelun ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Instagram Storiesin hyödyntäminen kolmessa valtakunnallisessa uutismediassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka kolme valtakunnallista mediaa hyödyntää sosiaalisen median kanava Instagramin Stories-alustaa. Mukaan valitut mediat ovat Yle Uutiset, Helsingin Sanomat sekä MTV Uutiset, sillä nämä ...
Sosiaalisen median strategia Radio Kissille : Case Radio Kiss, Bauer Media Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Radio Kissille toimiva sosiaalisen median strategia, jota käytetään apuvälineenä osana markkinointisuunnitelmaa. Sosiaalisen median strategian luonti oli välttämätöntä, jotta ...
Somevideo markkinoinnin välineenä : case Hylje Wear
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median videota yrityksen markkinoinnin välineenä.
Opinnäytetyössä käsitellään videon teknistä toteutusta käsikirjoituksesta ja kuvauksesta aina julkaisuun ja markkinointiin saakka ...
Yle Kioskin uutis-Instagramin kehittämismahdollisuudet : case: Yle Kioskin uutis-Instagram
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Yleisradion alaisuudessa toimivan Yle Kioskin uutis-Instagramtiliä, jonka tehtävä on tuottaa uutis- ja ajankohtaissisältöä nuorille. Pyrin esittämään mahdollisuuksia, joiden avulla tiliä voidaan ...
Vaikuttavaa vaikuttajamarkkinointia tehdään yhdessä : yritysten ja vaikuttajien välinen yhteistyö
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään vaikuttajamarkkinointia yritysten ja vaikuttajien välisenä yhteistyökumppanuutena ja tutkitaan, minkälaisia mahdollisuuksia se tarjoaa. Tarkoituksena on selvittää, miten vaikuttajamarkkinointia ...
Käyttöliittymä- ja sisällön suunnittelu mobiililaitteille yleisön sitouttamisen ja sosiaalisen median näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyö tarkastelee mobiililaitteiden sovelluksien käyttöliittymäsuunnittelua ja sisällön tuottamista erityisesti yleisön sitouttamisen näkökulmasta. Opinnäytetyön taustalla on vuonna 2013 tehty opinnäytetyö Mobiilipelin ...
Rekrytointiviestinnän kehittäminen : case Vantaan kaupungin perhepalveluiden sosiaalityö
(2019)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Vantaan kaupungin perhepalveluille. Perhepalveluilla on ollut haasteita sosiaalityöntekijöiden rekrytoinnin kanssa, joten rekrytointiviestinnän kehittämisen kautta tähän ongelmaan ...
Tatuointiartistin markkinoiminen : tatuoijan ammatti ja henkilöbrändi markkinoinnissa
(2019)
Tässä opinäytetyössä tutkin tatuoijan markkinoimista ja henkilöbrändiä sekä syvennyn alan kohderyhmien mieltymyksiin. Miksi ja miten tatuoijan tulisi markkinoida itseään? Työni sisältää erilaisia keinoja tuleville sekä ...