Haku
Viitteet 1-10 / 84
Tekoäly taloushallinnossa : koulutus taloushallinnon ammattilaiselle
(2020)
Nykypäivänä taloushallinnosta prosesseista voidaan automatisoida suurin osa. Sen edellytyksenä kuitenkin on datan siirtäminen ja säilyttäminen digitaalisesti sekä yhtenäisten standardien käyttöönotto. Tekoälyn käyttöönotto ...
Ravintolan toimintojen parantaminen asiakaskeskeisemmäksi : case Hus Lindman
(2019)
Tässä opinnäytetyössä etsitään ravintola Hus Lindmanille keinoja muuttaa toimintaa asiakaskeskeisempään suuntaan. Toimintojen jaotteluun käytetään laajennettua 7P markkinointimixiä, jonka kautta havaitaan selkeämmin eniten ...
Osallistava osaamisen kehittäminen : tavarantoimittajien tuotetiedon hyödyntäminen asiakasarvon tuottamiseen
(2019)
Vuoden 2019 alussa poistuivat mahdollisuudet tavarantoimittajille vierailla Alkon myymälöissä esittelemässä tuotevalikoimaansa. Tapaamiset koettiin tärkeiksi vuorovaikutustapahtumiksi ja tässä opinnäytetyössä kuvataan ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Kuolinpesän talouden hallinta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus on luoda kuolinpesälle ensivaiheen toimintasuunnitelma talouden hallintaan. Toimintasuunnitelma tähtää siihen, että kuolinpesä löytää taloudellisesti kannattavimman tavan jatkaa kiinteistösijoitustoimintaa. ...
Kahvin tuonti Brasiliasta Suomeen
(2020)
Teoreettisen opinnäytetyön tarkoitus on ollut tutkia kahvin tuonnin prosessia Brasiliasta Euroopan Unioniin, erityisesti Suomeen. Päämääränä on ollut kuvata tuontiprosessia mahdolliselle kahvialan yrittäjälle.
Tietoperustana ...
Koronavuodesta selviytyminen rahoitusalalla : case Pankki X
(2021)
Vuoden 2020 alkupuoliskolla puhkesi maailmanlaajuinen koronaviruspandemia. Pandemian myötä Suomeen julistettiin poikkeustila. Poikkeustila pakotti Pankki X:ää muuttamaan toimintatapojaan merkittävästi, jotta asiakkaiden ...
Asiakastyytyväisyys Happi Hourz -kuntojalkapallossa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piirin järjestämän Happi Hourz -kuntojalkapallotoiminnan asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena oli analysoida liikuntapalvelua asiakastyytyväisyyskyselyn sekä Suomen ...
Asiakassegmentti- ja brändiuudistuksen suunnitelma : case: Gresantti Ky
(2021)
Oikean kohderyhmän valitseminen on yksi yrityksen tärkeimpiä tehtäviä toiminnan kannattavuuden takaamiseksi. Toisaalta tarkkakaan kohderyhmän määrittely ei auta, mikäli kohderyhmä ei näy yrityksen brändissä. Brändimuotoilu ...
Kannattaako yksinyrittäjän toteuttaa itse yrityksensä digitaalinen markkinointi? : markkinointikampanjan panos-tuotos-analyysi
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli tutkia, minkälainen panos-tuotos-suhde digitaalisella markkinoinnilla on yksinyrittäjälle, kun hän tekee sen itse.
Työn aikana toteutettiin kaksi digitaalista markkinointikampanjaa, yksi ...