Haku
Viitteet 1-10 / 39
Yrityksen digitaalisen brändin uusiminen : case Tilitoimisto Beka Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena on yrityksen digitaalinen brändi ja sen uusiminen. Tilitoimistolla oli jo olemassa brändi, mutta brändiä haluttiin uusia ja päivittää nykyaikaisemmiksi. Työn toimeksiantaja oli Tilitoimisto Beka ...
Mainosfilmi kahden aikakauden välissä : mitä liikkuvaa kuvaa suunnitellessa tulee ottaa huomioon, kun mainosfilmin päämedian painopiste siirtyy lineaarisesta televisiosta sosiaalisen median kanaviin?
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia, miksi lineaariseen televisioon suunniteltu mainos ei useimmiten toimi sellaisenaan sosiaalisessa mediassa ja pyrkiä antamaan käytännönläheistä tietoa toimivampien mainosfilmien suunnittelun ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Turun kauppakamarissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Turun kauppakamarin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Tavoitetta lähdettiin tavoittelemaan ensin tekemällä benchmarking-tutkimus, jonka pohjalta laadittiin sosiaalisen median ...
Sosiaalisen median käyttö osana markkinointiviestintää : Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee Facebook-sivun luomista Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry:lle. Littoisten vanhan verkatehtaan ympärille on muodostunut tiivis kyläyhteisö. Aktiiviset kyläläiset järjestävät ...
Sosiaalisen median strategia Radio Kissille : Case Radio Kiss, Bauer Media Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Radio Kissille toimiva sosiaalisen median strategia, jota käytetään apuvälineenä osana markkinointisuunnitelmaa. Sosiaalisen median strategian luonti oli välttämätöntä, jotta ...
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Korukirjeellä korut rahaksi : kampanjasuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Old and beautiful. Yrityksen perustaja on yksityinen elinkeinonharjoittaja Rebeca Oporta. Old and beautiful ostaa ja myy käytettyjä suomalaisia ja ulkomaisia koruja. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Sosiaalisen median suunnitelma Olé-kustannukselle
(2020)
Tämän opinnäytetyn tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median suunnitelma toimeksiantajayritykselle Olé-kustannukselle. Työn tuoteosana syntyi Olé-kustannukselle sosiaalisen median suunnitelma, jota voidaan käyttää ...