Haku
Viitteet 1-3 / 3
Enabling co-creation through Twitter : a guidebook for research project communication
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Co-creative communication refers to the practices used by a project to collaborate with its stakeholders and can be considered as an invitation to build knowledge that matters and create shared understanding. Social media, ...
Jotain uutta, paljon perinteistä, vähän väriä : sosiaalisen median hyödyntäminen SM-liigassa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Jotain uutta, paljon perinteistä, vähän väriä avaa näkökulmia jääkiekon SM-liigajoukkueiden some-viestintään. Huomiota kiinnitettiin joukkueiden some-viestinnän määrään, monipuolisuuteen ja luovuuteen.
Facebookin, ...
Arvonluonnin pelikirja urheilun ja liiketoiminnan rajapintaan
(Turun ammattikorkeakoulul, 2017)
Miksi urheilu on oivallinen yhteiskuntavastuukumppani yrityksille? Mikä tekee urheilusta mielenkiintoisen brändikumppanin? Miten urheilun oppeja voi siirtää yritysten johtamiseen? Miksi urheilulla on poikkeuksellista kykyä ...