Haku
Viitteet 1-4 / 4
Miten tehdä merkittävää sisältömarkkinointia?
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee sisältömarkkinointia, sen tuomia haasteita sosiaalisessa mediassa sekä sisältömarkkinointiin vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyössä pohditaan sitä, millaiset sisällöt kiinnostavat kuluttajia. Alustat ...
Terveyden edistäminen sosiaalisessa mediassa : sisällönanalyysi blogiteksteistä
(2019)
Moni käyttää sosiaalista mediaa terveystiedon etsimiseen, sillä tiedonsaanti on nopeaa ja vaivatonta. Terveystiedon tulkitsemisessa on kuitenkin oltava varovainen, sillä kuka tahansa voi tuottaa ja julkaista terveystietoa ...
Jäteneuvonta sosiaalisen median kautta : case: BIO-PLASTICS EUROPE -Instagram
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin osana BIO-PLASTICS EUROPE -hanketta. Hanke on Hamburg University of Applied Sciences:n koordinoiman BIO-PLASTICS EUROPE-hankkeen osahanke ja Turun ammattikorkeakoulu on mukana Instagramin osalta ...
Ensihoito sosiaalisessa mediassa : materiaalia Turun ammattikorkeakoulun ensihoitajakoulutuksen Instagram-tilille
(2024)
Sosiaalista mediaa käytetään ensihoitopalvelussa yhä enemmän. Sosiaalinen media näyttäytyy nykyisin usean ihmisen arjessa sekä työssä. Sosiaalinen media on oiva työkalu, jota voidaan hyödyntää esimerkiksi asioiden ...