Haku
Viitteet 1-7 / 7
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Follaa, tägää ja jaa mun yrityksen tili : sosiaalinen media mikroyrityksissä sekä yksinyrittäjien käytössä
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee mikroyritysten sosiaalisen median osaamisen sekä käytön kehittymistä ja sen hyödyntämistä markkinointiviestinnässä. Tavoitteena on ymmärtää, millaisia kehityskohteita mikro- sekä yksinyrittäjillä ...
Luovan alan yrittäjän brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Kehittämishankkeen avulla tutkittiin, millä eri toimenpiteillä luovan alan yrittäjä voi rakentaa omaa brändiään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa.
Brändi- ja sisältöstrategian avulla luotiin tavoitteet, ...
Facebook-kampanjan suunnittelu verkkosivupalveluiden markkinoinnissa : case: Digitoimisto Muutu
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä Digitoimisto Muutulle Facebook-kampanjaan suunnitelma ja visuaaliset toteutukset mainoksille. Kampanjan suunnitelman tarkoituksena oli tukea yrityksen brändiä ja verkkosivupalvelujen ...
Facebook- ja Instagram-markkinoinnin kehittäminen : case: Kauneushoitola Pikkufiini
(2023)
Opinnäytetyössä laadittiin Kauneushoitola Pikkufiinille ajantasaiset ostajaprofiilit, räätälöity somemarkkinoinnin vuosikello Facebook- ja Instagram -markkinoinnille. Työhön kuului myös yritysesittelyvideon tuottaminen, ...
Markkinoinnin suunnittelu Nötön Kyläkauppa Oy:n jurttamajoitukselle
(2022)
Markkinointi voi olla hankalaa, jos yrityksellä ei ole entuudestaan suunnitelmaa sen toteutukseen. Etenkin pienyrittäjän kiireisen arjen sekä rajallisten resurssien suhteen. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ...