Haku
Viitteet 1-9 / 9
Influencer marketing and the perception of consumers
(2020)
During the recent years, companies of different sizes have started to allocate more resources towards digital marketing. The digital marketing space is growing at a fast rate year by year.
There are many forms of digital ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen Turun kauppakamarissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Turun kauppakamarin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Tavoitetta lähdettiin tavoittelemaan ensin tekemällä benchmarking-tutkimus, jonka pohjalta laadittiin sosiaalisen median ...
Sosiaalisen median käyttö osana markkinointiviestintää : Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee Facebook-sivun luomista Littoisten kyläyhdistys Emma ja Anselmi ry:lle. Littoisten vanhan verkatehtaan ympärille on muodostunut tiivis kyläyhteisö. Aktiiviset kyläläiset järjestävät ...
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ...
Sosiaalisen median suunnitelma Olé-kustannukselle
(2020)
Tämän opinnäytetyn tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median suunnitelma toimeksiantajayritykselle Olé-kustannukselle. Työn tuoteosana syntyi Olé-kustannukselle sosiaalisen median suunnitelma, jota voidaan käyttää ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Yo-kylä Block Party -tapahtuman markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja analysointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa vuoden 2019 Yo-kylä Block Partyn markkinointitoimenpiteet niin, että markkinoinnille asetetut tavoitteet saavutettaisiin mahdollisimman hyvin sekä analysoida ...
Follaa, tägää ja jaa mun yrityksen tili : sosiaalinen media mikroyrityksissä sekä yksinyrittäjien käytössä
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee mikroyritysten sosiaalisen median osaamisen sekä käytön kehittymistä ja sen hyödyntämistä markkinointiviestinnässä. Tavoitteena on ymmärtää, millaisia kehityskohteita mikro- sekä yksinyrittäjillä ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...