Haku
Viitteet 1-8 / 8
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Punavalkoinen kaupunki - koripallo-ottelutapahtuman kehittäminen : case Salon Vilpas
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarjota miesten Korisliigassa pelaavalle Salon Vilppaalle uusia näkökulmia ja ideoita heidän kotiotteluidensa ottelutapahtuman kehittämiseksi.
Vastauksia opinnäytetyön kysymyksiin haettiin ...
Visuaalisuus sisältömarkkinoinnin ytimenä Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kirjallisuuteen visuaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sekä sisältömarkkinoinnista ja Instagramin eri ominaisuuksista. Kirjallisuuteen perustuen tavoitteena oli tarkastella, ...
Facebook-mainonnan nykytila mainonnan suunnittelijan näkökulmasta
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee sitä, miten Facebook-mainonta on vuosien saatossa kehittynyt ja mitä mainonnan suunnittelijan tulee ottaa huomioon suunnitellessaan mainontaa Facebookiin. Työssä perehdytään Facebook-mainonnan ...
Markkinointiviestintäpohjien ja -ohjeiden luominen asiakkaiden käyttöön
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli käsitellä markkinointiviestinnän keinoja sosiaalisessa mediassa ja sähköpostissa, sekä tunnistaa elementit, joista viestit näissä kanavissa muodostuvat ja löytää tehokkaimmat tavat ...
Kesätyökampanjat TikTokissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaista on hyvä ja toimiva kesätyökampanjointi TikTokissa tuoden samalla esille TikTokin ominaisuuksia mainonnan kanavana. Tutkimuskohteina ovat Lidlin ja Burger Kingin ...
Sosiaalisen median strategia uudelle yritykselle
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda käyttöönotettava sosiaalisen median strategia uudelle yritykselle Töpöhäntä Designille, joka myy eläinaiheisia designtuotteita kuluttajille. Uusi yritys tarvitsee näkyvyyttä ja tunnettuutta ...
LinkedIn-mainonnan suunnitelma Lexus Raision brändin tunnettuuden kasvattamiseksi
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle, Lexus Raisiolle, LinkedIn-mainonnan suunnitelma, perustaa yritykselle mainostili LinkedIniin sekä toteuttaa esimerkkinä mainoskampanja Lexus Raision brändin tunnettuuden ...