Haku
Viitteet 1-10 / 13
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Arvo kilpailutekijänä : uuden palvelukokonaisuuden kehitys videotuotantoyhtiössä
(2020)
Tämä YAMK-opinnäytetyö käsittelee uuden palvelukokonaisuuden kehittämistä videotuotantoyhtiössä. Työskentelin toimeksiantajani Brave Teddyn palvelukehityshankkeessa projektipäällikkönä keväällä ja kesällä 2020, jonka jälkeen ...
Luovan alan yrittäjän brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Kehittämishankkeen avulla tutkittiin, millä eri toimenpiteillä luovan alan yrittäjä voi rakentaa omaa brändiään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa.
Brändi- ja sisältöstrategian avulla luotiin tavoitteet, ...
Oman viestintänsä sankari : esiintyminen oman yrityksen yritysvideossa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa yritysvideo turkulaiselle sisällöntuotantoyritykselle Rabbit Visualsille. Videon tarkoituksena oli luoda Rabbit Visualsille tuote, jota se voi hyödyntää markkinoinnissa ja näin ollen ...
Somesuunnitelma myynnin ja markkinoinnin tukena : case Mellakka
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella Mellakka Oy:n somekanavat yrityksen myynnin ja markkinoinnin tueksi. Toimeksiantajayrityksellä ei ole ollut sosiaalisen median suunnitelmaa aikaisemmin.
Mellakka Helsinki ...
Taidekutomon tuotannon ja teostarjonnan kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa opinnäytetyön tekijän toimeentulomahdollisuuksia kehittämällä taiteilijan työskentelymenetelmiä ja teostarjontaa siten, että kannattava liiketoiminta tulee mahdolliseksi.
Kehitt ...
Viestintäosaamisen tuotteistaminen konsulttiyrityksen toimintaa suunniteltaessa
(2022)
Tämän kehittämishankkeen tarkoituksena oli selvittää millaisia viestintään ja markkinointiin liittyviä tarpeita mikro- ja pienyrittäjillä on, ja sen jälkeen hyödyntää tieto tuotteistamalla palvelupaketteja viestinnän ...
Kesätyökampanjat TikTokissa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaista on hyvä ja toimiva kesätyökampanjointi TikTokissa tuoden samalla esille TikTokin ominaisuuksia mainonnan kanavana. Tutkimuskohteina ovat Lidlin ja Burger Kingin ...
Brändikäsikirja ulkomaalausyritykselle : brändi- ja visuaalinen identiteetti
(2023)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään brändi-identiteetin ja visuaalisen identiteetin rakentamisen keskeisimpiä osa-alueita. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii ulkomaalausyritys Maali-Maakarit, jolla ei ole ...
Yhteisbrändit brändien apuvälineinä
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee yhteisbrändejä, niiden määrittelyä ja käyttöä osana brändien laajenemisstrategioita. Lyhyesti määriteltynä yhteisbrändi on kahden tai useamman brändin muodostama liitto, jonka seurauksena syntyy ...