Haku
Viitteet 1-10 / 3384
Uudisasuntokaupan vetovoimatekijät Tampereella 2022-2023
(2020)
Tämän opinnäytetyön taustalla oli kirjoittajan omakohtainen havainto siitä, että rakennusbisneksen tilannekatsausta ja mahdollisia kehitysnäkymiä ei ole kerätty ainakaan lähivuosina kokonaiskatsaukseksi, josta toimialan ...
Service productization : business plan for a graphic design service
(2020)
Service productization applies the characteristics of tangible products to intangible services in order to create value and lower risk involved in intangible purchasing. With the help of service productization, service ...
Developing dialogue and a culture of trust in an expert organisation
(2019)
This action research focused on the organisational culture change process inside an expert team of eight members. It investigated how to rebuild and reinforce a culture of trust and open dialogue between the team and the ...
Kirjanpitäjästä taloushallinnon asiantuntijaksi : ammatillisen kehittymisen haasteet ja muutoksen hallinta
(2019)
Kirjanpitäjän työnkuva on muuttumassa tilitoimistoissa konsultatiivisen asiantuntijatyön suuntaan. Muutoksen on mahdollistanut taloushallinnon digitalisaatio, joka tulee yhä enenevässä määrin lyhentämään kirjanpitoon ...
Digital Innovation Labs – Building up enterprise digital competencies
(2019)
In the modern world, the digitalization and requirements that it brings to companies and their employees is a growing challenge. New technologies and new ways of working are creating a need for new competencies that must ...
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
Hoshin Kanri : strategy implementation – case study
(2020)
In a rapidly changing world, winning businesses need to stay focused and continuously evolve to stay in business. Strategic thinking, strategy and deployment of strategy play a key role in focusing the efforts of the company ...
Ostolaskuprosessin tehostaminen
(2019)
Opinnäytetyön tutkimusongelma koskee työelämässä havaittuja ongelmakohtia. Yritys X:n ostolaskuprosessi on tällä hetkellä liian hidas, joten opinnäytetyön tavoitteena oli tehostaa sitä. Tarkoituksena oli selvittää, mistä ...
Digital marketing plan case : Bitumipojat Oy
(2021)
The purpose of this thesis was to create a digital marketing plan for the commissioner, Bitumipojat Oy, because they did not have a marketing strategy before. The company’s online store has been operating for few years, ...
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...