Haku
Viitteet 1-3 / 3
Laboratorioajanvarausjärjestelmän koneoppimispohjaiset kehittämismahdollisuudet
(2022)
Terveydenhuollon ajanvarausjärjestelmissä asiakas tai terveydenhuollon ammattilainen varaa asiakkaalle ajan tarvittavaan terveydenhuollon palveluun. Ajanvarausjärjestelmän käyttö mahdollistaa saapuvien asiakkaiden määrän ...
Näytepoikkeamien raportoinnin kehittäminen Helsingin Biopankissa
(2022)
Tutkimuksen kohteena oli Helsingin Biopankin näytepoikkeamien raportointi. Tavoitteena oli saada tietoa biopankissa käsiteltyihin näytteisiin liittyvistä poikkeamista sekä tuottaa biopankille raportointimalli näytepoikkeamien ...
Verinäytteenottoon saapuvan asiakkaan palveleminen Fimlab Laboratoriot Oy:ssä : verinäytteenoton palvelutapahtuman kestot Kuninkaankulman laboratoriossa maaliskuun 2022 aikana
(2022)
Fimlab Laboratoriot Oy (myöhemmin Fimlab) on Suomen suurin laboratorioalan palveluja tarjoava yritys. Sillä on yli 110 toimipistettä, joissa työskentelee noin 1 200 työntekijää. Vuodessa Fimlabilla on yli 3,3 miljoonaa ...