Haku
Viitteet 1-10 / 10
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
Artificial intelligence for the sales procedure : requirements, benefits and challenges for startup and start again companies
(2020)
This research focuses on identifying practical aspects of the sales process, how artificial intelligence and other new technologies could create efficiencies, cost savings and resolve business challenges for startup and ...
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
Palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen : case: K-Rauta Rauta-Otra Nekala
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli palvelu- ja yritysmyyntiprosessin kehittäminen K-Rauta Rauta-Otran myymälässä Tampereella. Työn tavoitteena oli kehittää yritysmyynnin olemassa olevaa palvelu- ja myyntiprosessia parempien ...
HHJ-koulutuskokonaisuuden myyntiprosessin kehittäminen
(2020)
Erityisesti pk-yritysten hallitustoiminnan kehittämiseen tähtäävää Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)-koulutuskokonaisuutta järjestetään 18 kauppakamarissa ja kauppakamarit toimivat HHJ-koulutusten jakelukanavana. Myynti- ...
WorkPower Oy:n digitaalisen myyntiprosessin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajayritys on tamperelainen henkilöstövuokrausalan yritys WorkPower Oy. Heillä on toimipisteitä kotimaassa kuudella eri paikkakunnalla sekä ulkomailla Virossa ja Unkarissa. Opinnäytetyö keskittyy ...
Tavoitteena ajatusjohtajuus - hyödyt ja malli aloittamiseen : case Talenom Oyj
(2023)
Talenom Oyj on neljässä maassa toimiva, kasvava ja kansainvälistyvä, tilitoimistoalan pörssiyhtiö. Liiketoiminta-ajatuksena on yrittäjien arjen helpottaminen sähköisillä työkaluilla ja laajoilla huolenpitopalveluilla. ...
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Myynnin kyvykkyyksien strateginen arvioiminen : työkalun kehitys myynnin kyvykkyyksien arviointiin digitaalisen transformaation, ekosysteemien ja dynaamisten toimintaympäristöjen aikakaudella
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää strateginen myynnin kyvykkyyksien nykytilan arvioinnin työkalu, joka auttaa yrityksiä huomioimaan digitaalisen transformaation, ekosysteemien ja muuttuvan toimintaympäristön ...
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen ketterin menetelmin
(2024)
Toimimaton tai olematon yhteistyö myynnin ja markkinoinnin välillä tulee yrityksille kalliiksi. Sen on tutkittu vaikuttavan negatiivisesti liikevaihtoon, myyntisyklien pituuteen ja työntekijöiden pysyvyyteen. Tässä ...