Haku
Viitteet 1-5 / 5
Case study : sales strategy for a manufacturing company
(2019)
Company X is a global diesel engine manufacturer with a history of more than 75 years. During its existence Company X has been part of many corporations; Corporation A, Corporation B, Corporation C, Corporation D and since ...
Myynnin uudelleenorganisointi pk-yrityksessä
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin osana myynnin johtamisen ja kansainvälisen myynnin koulutusohjelmaa. Työn toimeksiantajayritys Mediateko Oy on n. 10 hengen media-alan myyntiyhtiö, jolla on toimintaa ympäri Suomen. Työn tavoitteena ...
Price discrimination in seasonal business : an analysis of consumer price sensitivity
(2019)
The purpose of this thesis was to find out how to use pricing as a tool to influence the demand in seasonal business. The theoretical part of this research focused on the consumers’ willingness to pay and time as a part ...
Ketterä myynnin johtaminen ohjelmistoyrityksessä : Case Collapick Company Oy
(2019)
Collapick Company Oy on Joensuussa ja Tampereella toimiva ohjelmistoyritys, joka auttaa yrityksiä digitalisoimaan liiketoimintaansa ihminen edellä. Yksi yrityksen merkittävä strateginen päämäärä on kannattavan kasvun ...
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)
Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu.
Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ...