Haku
Viitteet 1-10 / 38
B2C asiantuntijapalvelun myynnin kehittäminen : case Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön kohteena oli terveydenhuollon asiantuntijapalveluita kuluttajille ja yrityksille tarjoava yritys. Työn kohteena oli erityisesti kuluttajille tarjottavat ravitsemusterapeutin tuottamat palvelut.
Opinnäytetyön ...
Asiakaskokemuksen strateginen johtaminen DIsta Oy:ssä
(2021)
Vaikka asiakaskokemus koetaan Dista Oy:ssä tärkeänä arvona, sitä ei johdeta strategisesti. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda lähtökohdat asiakaskokemuksen strategiselle johtamiselle Dista Oy:ssä. Opinnäytetyön ...
Myynnin ja markkinoinnin strategioiden hallinta startup-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja selkeyttää myynti- ja markkinointistrategian luomisprosessia. Työn tarkoituksena oli kuvata prosessi näiden strategioiden luomiseksi niin, että strategiat yhdistyvät yhdeksi ...
Modernin myynnin johtaminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona IT-alalla toimivalle PK-yritykselle. Työ toteutettiin myynnin tekijöiden näkökulmasta ja sen tavoitteena oli selvittää miten myyntiä tulisi johtaa huomioiden työntekijöiden odotukset ...
Artificial intelligence for the sales procedure : requirements, benefits and challenges for startup and start again companies
(2020)
This research focuses on identifying practical aspects of the sales process, how artificial intelligence and other new technologies could create efficiencies, cost savings and resolve business challenges for startup and ...
Case study : sales strategy for a manufacturing company
(2019)
Company X is a global diesel engine manufacturer with a history of more than 75 years. During its existence Company X has been part of many corporations; Corporation A, Corporation B, Corporation C, Corporation D and since ...
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
Myynnin uudelleenorganisointi pk-yrityksessä
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin osana myynnin johtamisen ja kansainvälisen myynnin koulutusohjelmaa. Työn toimeksiantajayritys Mediateko Oy on n. 10 hengen media-alan myyntiyhtiö, jolla on toimintaa ympäri Suomen. Työn tavoitteena ...
Price discrimination in seasonal business : an analysis of consumer price sensitivity
(2019)
The purpose of this thesis was to find out how to use pricing as a tool to influence the demand in seasonal business. The theoretical part of this research focused on the consumers’ willingness to pay and time as a part ...
Ketterä myynnin johtaminen ohjelmistoyrityksessä : Case Collapick Company Oy
(2019)
Collapick Company Oy on Joensuussa ja Tampereella toimiva ohjelmistoyritys, joka auttaa yrityksiä digitalisoimaan liiketoimintaansa ihminen edellä. Yksi yrityksen merkittävä strateginen päämäärä on kannattavan kasvun ...