Haku
Viitteet 1-6 / 6
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
”Ja sit pitäis olla rohkeutta tehdä vähän toisella tavalla”: julkisen terveyspalvelun hyvä asiakaskokemus
(2019)
Vuonna 2018 sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistuksen yhteydessä oli toteutumassa valinnanvapaus, jossa asiakkaat olisivat saaneet valita terveyspalvelujensa tuottajan. Valinnanvapaus olisi avannut terveyspalvelujen kentän ...
Kuka haluaa tulla lukituksi huoneeseesi? : Markkinointistrategia pakohuoneyrittäjälle
(2019)
Markkinointi tulisi olla osa yrityksen strategiaa ja asiakkaan tulisi olla yrityksen strategian keskiössä. Yrityksen tulee tuottaa arvoa asiakkaalleen toimiakseen markkinoilla. Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien ...
Musiikkioppilaitosten konserttitoiminta : katsaus oppilaskonserttien saavutettavuuteen, yleisörakenteeseen ja markkinointiin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää musiikkioppilaitosten konserttien saavutettavuutta, yleisörakennetta ja markkinointia. Työ rajattiin koskemaan lähinnä taiteen perusopetuksen musiikin laajaa oppimäärää. Työn ...
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)
Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu.
Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ...
Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2019)
Tekninen tukkukauppa elää suurten muutosten aikaa. Digitalisaatio sekä globalisaatio muuttavat asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja perinteinen yritysten välinen kaupankäynti saa piirteitä kuluttajakaupan toimintamalleista. ...