Haku
Viitteet 1-7 / 7
Visualisointipalvelun konseptointi : arvonluonti visualisointipalveluprosessissa
(2019)
Muutosvauhti työelämässä on kova, työ on yhä yrittäjämäisempää ja itseohjautuvampaa, ja työtä tehdään yhä enemmän yhteistyössä muiden kanssa ja erilaisten verkostojen välillä. Näiden lisäksi ja leimallista työelämälle on ...
Kokeiluprojektista valmennuskonseptiksi : asiakaslähtöinen kehittämistyö Tampereen kaupungin työllisyyspalveluille
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Tampereen kaupungin työllisyyspalveluiden kuntouttavan työtoiminnan kehittäminen. Työn tarkoituksena oli luoda työttömille suunnattu valmennuskonsepti. Opinnäytetyön tutkimuskysymyksenä oli ...
Käyttäjälähtöisten menetelmien hyödyntäminen tietojärjestelmän käyttöönottoprojektissa
(2019)
Digitalisaatio koskettaa myös taloushallintoa. Yritykset haluavat tehostaa taloushallintoaan, ja erityisen paljon tehostamispotentiaalia nähdään ostolaskujen käsittelyn sähköistämisessä ja digitalisoinnissa. Kehittämistyön ...
Asiakaspalveluhenkilöstön johtamisen kehittäminen Matkapojat Oy:n palvelupolulla
(2019)
Asiakaspalvelun onnistumiseksi on yrityksen johdon huolehdittava, että asiakaspalvelijoilla on tarvittavat resurssit laadukkaaseen asiakaspalveluun. Opinnäytetyö tehtiin yrityksen johdon avuksi ymmärtää henkilöstön ...
Asiakaslähtöiset verkkosivut Akaan lapsiperheille
(2019)
Opinnäytetyöni aiheena on asiakaslähtöisten verkkosivujen kehittäminen Akaassa asuville lapsiperheille. Akaan kaupunki on uudistamassa verkkosivujaan, ja niistä halutaan tehdä mahdollisimman asiakaslähtöiset ja lapsiperheitä ...
Ulkoistetun IT-palvelun kohdentaminen ja muotoilu asiakkaan odotuksiin : Case IT-Corner
(2019)
Opinnäytetyön tavoite oli tutkia kansainvälisessä yrityksessä tuotettua ulkoistettua IT-tukipalvelua huomioiden loppukäyttäjän roolin muuttuminen passiivisesta palvelun vastaanottajasta aktiiviseksi toimijaksi. Se, miten ...
Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2019)
Tekninen tukkukauppa elää suurten muutosten aikaa. Digitalisaatio sekä globalisaatio muuttavat asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja perinteinen yritysten välinen kaupankäynti saa piirteitä kuluttajakaupan toimintamalleista. ...