- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)

    • Bruxism – self study material : An overview for future physiotherapists 

      Hrbacova, Katrin (2024)
      Bruxism, characterized by the involuntary grinding or clenching of teeth, gnashing or thrusting of the mandible presents significant challenges to individuals' health and overall wellbeing. This thesis aims to enhance ...
    • Brändiarvon rakentaminen ja sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: West Creative Oy 

      Brander, Rose (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma West Creative osakeyhtiölle. Toimeksiantajan tavoitteena oli välittyä digimarkkinoinnissa paremmin asiakkailleen brändin rakentajana. Työ ...
    • Brändikirjan luominen Conquer Gaming Oy:lle 

      Terävä, Jesse (2019)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda olemassa olevalle elektronisen urheilun organisaatiolle brändikirja. Brändikirjan luomisen lisäksi oli kuitenkin oleellista tutustua myös käsitteisiin, jotka ovat välttämättömiä luodessa ...
    • Brändimielikuvien synty sosiaalisessa mediassa ja sen eri kanavissa 

      Suojanen, Elina (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin brändimielikuvia ja niiden syntyä sosiaalisessa mediassa. Työssä selvitettiin minkä tyyppisistä brändeistä kuluttajat ovat kiinnostuneita ja mitä brändejä ollaan halukkaita seuraamaan ...
    • Brändin rakentaminen yhteistyökumppanien avulla 

      Piirainen, Jani (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyössä perehdyttiin siihen, miten sosiaalisen median, Word of mouth- markkinoinnin ja muiden keinojen avulla luodaan brändiä ja saadaan sen tunnettuutta kasvamaan. Tavoitteena oli tutkimuksen kohteena olevan brändin ...
    • Brändin tuominen Suomen markkinoille 

      Haaparanta, Laura (2021)
      Opinnäytetyön aiheena oli tutkia brändin tuomista Suomen markkinoille. Työssä tutkittiin markkinoille tulemisen vaiheita sekä tekijöitä, jotka vaikuttavat markkinoille tuloon. Tarkoituksena oli etsiä vastaus ...
    • Brändin vetovoiman parantaminen modernin markkinoinnin keinojen avulla : Case HC Ässät Pori Oy 

      Rintala, Nia (2022)
      Opinnäytetyössä keskityttiin löytämään kehitysideoita toimeksiantajan markkinoinnin tehostamiseksi. Toimeksiantajan haasteet liittyvät nuorten aikuisten mielenkiinnon parantamisen tarpeeseen, osallistumisaktiivisuuteen ja ...
    • Brändiohjeistus uusien työntekijöiden perehdyttämisen tukena - Case Coyote Ugly Saloon UK 

      Niinivirta, Emilia (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda brändiohjeistus kohdeyrityksen Coyote Ugly Saloon UK uusien työntekijöiden työhön perehdyttämisen tueksi. Brändiohjeistuksen luomista varten tuli selvittää mistä elementeistä ...
    • Brändiuudistus: Case Kirjakauppa.com 

      Kainulainen, Petra (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tämä opinäytetyö käsitteli Kirjakauppa.com brändin brändiuudistusta ja sen aikaansaamia brändimielikuvia. Työssä käsiteltiin brändejä ja brändäystä yleisesti. Tutkimusongelmana oli selvittää Kirjakauppa.comin brändi-imagoa. ...
    • Budjetoinnin merkitys liiketoiminnalle 

      Bryggare, Jonna (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella budjetointiprosessia ja budjettien merkitystä liiketoiminnan kehittämisen kannalta. Aihetta tutkittiin kansainvälisen konsernin tytäryhtiön organisaatiossa. Tutkimuksen ...
    • Budjetointi urheiluseuran taloudellisen kannattavuuden tukena, case Maskun Palloseura ry 

      Luotonen, Miro (2019)
      Opinnäytetyössä tutkittiin urheiluseuran taloutta ja budjetoinnin osuutta talouden hallinnassa. Työssä keskityttiin eri budjetoinnin metodeihin ja seuran talouden keskeisiin tekijöihin. Toimeksiantajana oli voittoa ...
    • Budjetointijärjestelmän rakentaminen pk-yritykselle 

      Peltoniemi, Sofia (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli rakentaa kohdeyritykselle budjetointijärjestelmä. Tavoitteena oli laatia kohdeyrityksen tarpeiden mukaan budjettimallit, joita yritys voi käyttää hyväkseen seuraavina vuosina. Yritys ...
    • Bugs as Feature : Codifying tacit knowledge in Project Management 

      Hegymegi, János (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Web development has become increasingly complex in the past decade. Delivering features faster and more reliably than the competition is one of the main aspects of success but with speed comes a higher chance of failure. ...
    • Building a brand through niche social networks for daylight dreamer society 

      Kesäläinen, Laura (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2014)
      The purpose of this thesis was to build Daylight Dreamer Society’s brand and to position it into a newly formed niche social network. This study bridges the gap by proposing a branding strategy in the context of online ...
    • Building a solid foundation for a new digital business 

      Mäkitalo, Paula (2023)
      The purpose of this thesis was to gather information for the establishment of a new digital accounting business and the creation of services for the digital accounting business. The aim of this thesis was to create a ...
    • BUILDING A WHOLE SUPPLY CHAIN FOR AGRICULTURAL PRODUCTS FROM VIETNAM TO FINLAND 

      Le, Nhu (2019)
      The thesis was conducted to provide a general picture for supply chain activities regarding to agricultural products from Vietnam to Finland - a third country to a European country. Suppliers selections, logistic processes ...
    • Building competence for telework-supportive company culture 

      Helenius, Marianne (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2017)
      The purpose of this master’s thesis was to verify the suitability of telework for the case company by gathering experiences from a telework pilot project. The objectives were to find out, from the perspective of both ...
    • Business case analysis of energy saving in professional dishwashing sanitation 

      Seitovaara, Janek (2022)
      The purpose of this study was to build a case-style business analysis regarding energy cost and savings in the professional dishwashing process. The market, dishwashing process and the behaviour of the user and ...
    • Business Coaching as a Development Method in Finnish Companies 

      Laaksonen, Marika (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2012)
      EXECUTIVE SUMMARY This research focused on providing the required information about business coaching in terms of concept, market potential and focuses areas, for establishing a company offering business coaching services ...
    • BUSINESS CULTURE AND CROSS- CULTURAL COMMUNICATION BETWEEN FINLAND AND INDIA: CASE- STUDY TIETO 

      Söderlund, Mira (Satakunnan ammattikorkeakoulu, 2013)
      This thesis is mentioned to be a general guide when someone wants to get information about Finnish or Indian cultures, business cultures or cross-cultural communication. I think it could help people both from Tieto and ...