Haku
Viitteet 1-10 / 17
18-25-vuotiaiden ostopäätökseen vaikuttavat tekijät pankkipalveluita valittaessa
(2019)
Tutkimus toteutettiin toimeksiantona Kyrönmaan Osuuspankille, joka on yksi
POP Pankkiliittoon kuuluva ja itsenäisesti toimiva POP Pankki.
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää 18–25-vuotiaiden kuluttajien ...
Käytetyn auton ostopäätösprosessi kuluttajan näkökulmasta
(2019)
Opinnäytetyössä käsitellään käytetyn auton ostamista, ostopäätöksen syntymistä sekä siihen vaikuttavia tekijöitä. Työn teoriaosuudessa käsitellään käytetyn auton ostoon liittyviä tekijöitä. Työssä otetaan myös huomioon ...
Opiskelijan osto- ja kuluttajakäyttäytymisen ekologisuus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia Vaasan ammattikorkeakoulun opiskelijoiden osto- ja kuluttajakäyttäytymisen ekologisuutta. Tutkimuksessa selvitetään opiskelijoiden osto- ja kuluttamistottumuksia uusien vaatteiden ...
Ikäihmisten tukeminen pankin digitalisaatiossa : Case Nordea
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää millaisia haasteita ikäihmiset kokevat digitalisaation tuoneen pankkiasiointiin, miten Nordean digitaalisia palveluita voitaisiin kehittää ikäihmisille sopivammiksi, sekä ...
Retkeilyä harrastavien ostopäätösprosessi varustehankinnoissa
(2020)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mistä aktiiviset retkeilyharrastajat ostavat varusteensa, mitkä tekijät hankintaan vaikuttavat sekä mistä varusteita nykyisin ostetaan. Tutkimuksen tulokset tarjoavat arvokasta ...
Ostopolku- ja tuoteasetteluratkaisut kirjakaupassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata myyjän työtä ja työtehtäviä kirjakaupassa, sekä selvittää, onko tuotteen myyntipaikan siirtämisellä vaikutusta sen myyntiin tai asiakkaan ostopolkuun. Opinnäytetyön tutkimuskysymykset ...
Vaasan ammattikorkeakoulun opiskelijoiden vaateostopäätökseen vaikuttavat tekijät
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus on tutkia Vaasan ammattikorkeakoulun opiskelijoiden vaateostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksessa selvitetään opiskelijoiden vaateostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä ja lisäksi selvitetään ...
Kotimaisten verkkokauppojen kilpailutekijät kansainvälisten toimijoiden rinnalla
(2022)
Tutkimuksen taustana toimii yhä enemmän verkkoon siirtyvä elämä ja kaupankäynti. Kivijalkakauppojen käyttö vähenee, varastot siirtyvät ulkomaille ja kaupat kilpailevat ilmaisilla toimituksilla, nopeilla toimitusajoilla, ...
Sober curious -ilmiö tulevaisuudessa
(2022)
Tämä tutkimus tehtiin projektimuotoisesti toimeksiantona alkoholijuomien vähittäiskaupan alalla toimivalle yhtiölle. Yhtiöllä on yksinoikeus yli 5,5-prosenttisten alkoholijuomien vähittäismyynnissä, jolla on säädetty ...
Miesten ostopäätökseen vaikuttavat tekijät kihlasormusmarkkinoilla
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää miesten ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä kihlasormusmarkkinoilla. Tutkimus toteutettiin toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajana toimi vaasalainen kultasepänliike Salkari ...