Haku
Viitteet 1-4 / 4
Arvo- ja kasvusijoittamisen tuottojen vertailu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville kvantitatiivisen tutkimuksen avulla kumpi, arvo- vai kasvusijoittaminen, oli tuottanut paremmin 1.1.2007-29.12.2017 aikavälillä Helsingin pörssissä. Opinnäytetyöstä on ...
Suomalaisten tilaviinituotteiden vientimahdollisuudet
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty tarpeesta selvittää suomalaisten tilaviinituotteiden vientimahdollisuuksia. Toistaiseksi suomalaisten tilaviiniyritysten vienti on pienimuotoista, vaikka kiinnostusta suomalaisia tilaviinituotteita ...
Digitaalisen markkinoinnin nykytila pk-yrityksissä
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona helsinkiläiselle Digiteam Oy:lle. Siinä käsitellään digitaalisen markkinoinnin nykytilaa pk-yrityksissä. Tutkimuksen tavoitteena oli löytää pk-yritysten mahdolliset kipupisteet ja ...
HubSpotin avulla kohti myynnin ja markkinoinnin saumatonta yhteistyötä : case Ilkka
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi yritysasiakkaita laajan markkinointipalvelutarjoamansa avulla palveleva Ilkka. B2B-ostoprosessi on muuttunut huomattavasti viimevuosien aikana ja tänä päivänä yritysten myynti- ja ...