Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiantuntijan henkilöbrändäys työnhaun apuna
(2020)
Tässä portfoliotyyppisessä opinnäytetyössä tarkastellaan asiantuntijan henkilöbrändäyksen roolia osana modernia työnhakua. Opinnäytetyö on muodoltaan toiminnallinen, ja sen tuloksena syntyy verkkoportfolio. Opinnäytetyön ...
Luova toimisto Krean brändiyhteisön strategian kirkastaminen
(2023)
Brändiyhteisön muodostaminen on tärkeä osa brändin rakentamista ja kehittämistä. Brändiyhteisö muodostaa brändin ympärille ekosysteemin, jossa sen jäsenet voivat kommunikoida keskenään. Hyvä ja onnistunut brändiyhteisö luo ...
Henkilöbrändin ja verkkoportfolion rakentaminen työnhaun tueksi luovalla alalla
(2023)
Kilpailu luovalla alalla on kovaa ja työn saaminen on haastavaa erityisesti vasta valmistuneella nuorella hakijalla. Kokemuksen ja osaamisen lisäksi työnhaussa painotetaan henkilön persoonallisuutta sekä sopivuutta työyhteisön ...