- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Viitteet 1230-1249 / 15732
-
Avosairaanhoidon henkilöstön työsisällöt ja kuormitus : Tutkimus tiimimuotoisten vastaanottopalveluiden työtehtävien määrästä ja kuormittavuudesta
(2022)Itseohjautuvat tiimimallit ovat rantautuneet suomalaiseen perusterveydenhuollon vastaanottotoimintaan viimeisen viiden vuoden aikana. Esimerkkiä on haettu hollantilaisesta Buurtzorg-hoivayhtiöstä, jossa itseohjautuvat ... -
Avoterveydenhuollon kiireetön hoidontarpeen arviointi: selvitys kasvavien puhelumäärien sisällöstä
(2024)Kiireettömään hoitoon pääsystä on käyty runsaasti keskusteluja eri viestimissä ja keskustelu on vain lisääntynyt, kun Suomessa siirryttiin valtakunnallisesti hyvinvointialueisiin. Väestön keskuudessa koetaan, että hoitoon ... -
"AVUNSAAJASTA AUTTAJAKSI" : - ÄITIEN KOKEMUKSIA SAAMASTAAN TUESTA JA IMETYSTUKIÄITINÄ TOIMIMISESTA JYVÄSKYLÄN IMETYSTUKIRYHMÄSSÄ
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)Tiivistelmä Imetyksellä tiedetään olevan myönteisiä vaikutuksia sekä lapselle että äidille. Imetyksen edistäminen edistää äidin, lapsen ja siten koko perheen hyvinvointia. Imetyksen vertaistuesta ja tuen vaikuttavuudesta ... -
Awareness and choice of usage regarding free-of-charge contraception methods provided by the city of Helsinki among Vietnamese women living in Finland.
(2019)As the importance of sexual and reproductive health is globally taken into more serious consideration, the need for higher level of awareness about contraception methods and related services needs to be addressed. This ... -
Awareness of Jamk Talent Boost: Jamk degree students' perspective
(2023)Finland is considered as an attractive place to study. While the great number of students move to Finland each year, the issue of their career development and integration into Finnish society remains relevant and significant. ... -
AWS Cost Management and Trend Analysis
(2023)Qvantel Finland Oy, suomalainen ohjelmisto- ja palveluyritys, antoi työntekijälle opinnäytetyön aiheeksi kustannushallinnan ja analyysin AWS:ssa. Kustannushallintaan kuului asiakkaiden väärin koostettujen kustannustietojen ... -
AWS Lokilähteet
(2023)Erilaisten pilvipalvelujen kasvu on johtanut siihen, että yhä useampi yritys on ottanut käyttöön pilvipohjai sia palveluita oman liiketoimintansa järjestämiseen ja ylläpitämiseen. Palvelut siirtyvät pois yritysten omista ... -
Azure Sentinel -palvelun SOAR-integraatio
(2021)Toimeksiantona oli kehittää integraatio Security Orchestration, Automation and Response (SOAR) -järjestelmän ja Azure Sentinel -palvelun välille. Integraation oli tarkoitus mahdollistaa Sentinelin muodostamien tietoturva ... -
B2B Bisneksen rakentaminen : Näin rakensin tapahtumabisneksen lähes tyhjästä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Vuonna 2015 otin vastaan johtajan roolin yrityksessämme ja aloin yhdessä muiden osuuskuntamme jäsenten kanssa rakentaa yhteistä bisnestä. Tänä päivänä tämä bisnes keskittyy tapahtumatuotantoon, vaikka melkein ... -
B2B Claim Process Communication Analysis
(2023)Smooth and effective communication flow during a claim handling process, especially in B2B environment, has a significant impact on the feel of justice and general level of customer satisfaction. Nowadays informative ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
B2B Digital Marketing Plan for Attracting New International Customers and Building Brand Awareness Globally : Case: AMA Co., Ltd
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)The purpose of this study was to find out how the assignor company can improve the effectiveness of its digital marketing in the B2B context in order to reach potential clients abroad, establish the company’s brand globally ... -
B2B yrityksen palvelupolku Koto Designmarketille
(2020)Opinnäytetyössä tutkitaan yritysasiakkaiden asiakaspolkua Koto Designmarketille ja tutkimuksen tavoitteena on parantaa asiakaslähtöisestä näkökulmasta asiakaspolkua ja vahvistaa aikaisempaa enemmän asiakastyytyväisyyttä ... -
B2B-alan aatoksia sosiaalisen median hyödyntämisestä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää B2B-yritysten nykyistä sosiaalisen median kanavien käytön tilannetta ja suhtautumista Twitteriin ja samalla muihin sosiaalisen median kanaviin. Tavoitteena oli myös laatia Twitterin ... -
B2B-asiakashallinnan kehittäminen myyntihenkilöstön kokemana
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyössä selvitettiin toimeksiantajayrityksen asiakashallinnan kehittämiskohteita myyntihenkilöstön kokemana. Tutkimuksen tavoitteena oli saada kehitysehdotuksia asiakaspysyvyyden parantamiseksi toimeksiantajan ... -
B2B-asiantuntijayrityksen brändiuudistus yritysasiakkaiden näkökulmasta
(2023)Tutkimuksen toimeksiantajayrityksenä toiminut asiantuntijayritys Humm Oy syntyi vuoden 2022 marraskuussa kahden yhtiön, Finnchat Oy:n ja Northbound Oy:n sulautuessa yhteen. Fuusion myötä yritys kävi läpi brändiuudistuksen. ... -
B2B-myyjien toimintamallien yhtenäistäminen myyntiprosessissa : case Kopadi Oy
(2021)Kuluvan vuoden 2021 aikana rakentamisen määrä on kasvanut ja povataankin, että vuoden 2022 aikana suhdannekehitys tulee kiihtymään. Opinnäytetyössä haluttiin tutkia perinteisemmän alan, kuten rakennus- tai ... -
B2B-ostoprosessi
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia B2B-ostoprosessia sosiaalisen median palvelua hankittaessa ja selvittää, millaisista tekijöistä asiakkaan kokema arvo ostoprosessissa muodostuu. Lisäksi haluttiin selvittää, millaista ... -
B2B-SaaS-yrityksen kansainvälistyminen Saksaan
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kokonaiskuva kansainvälisen liiketoiminnan edellytyksistä. Kansainvälistymistä lähestytään pääasiassa liiketoimintakriittisen B2B-SaaS-palvelun myymisen näkökulmasta. Tutkimuksessa ... -
B2B-sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen
(2020)Sähköpostimarkkinointi on oleellinen osa nykypäivän yritysten välistä markkinointia. Se on edullista ja tavoittaa suuren joukon ihmisiä ympäri maailmaa. Kuitenkin huonosti suunniteltuna ja toteutettuna se voi antaa jopa ... -
B2B-vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen teknologia-alan yrityksessä
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin B2B-vaikuttajamarkkinointia ilmiönä yrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä B2B-vaikuttajamarkkinointi on ja miten sitä voidaan B2B-yrityksessä hyödyntää. Opinnäytetyön ...