- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 1373-1392 / 15617

    • Brazilian Educational Market : Exporting Finnish educational concepts to an exotic country 

      Melkko, Valtteri (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
      The market study has been made about the educational market in Brazil, especially in São Paulo area. The study has been made for the EduCluster Network, which is consisted of companies from Central Finland who export ...
    • Breaking bad news to patients and next of kin 

      Kolehmainen, Marika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      The purpose of this study was to gain knowledge about how nurses perceive breaking bad news. The aim was to provide information that can help nurses to convey bad news to patients and their next of kin by providing ...
    • Breaking barriers: Accessible self-service kiosks for everyone 

      Veijalainen, Anni (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Automation and self-service kiosks are rapidly replacing traditional interaction between customers and customer service personnel. To be able to give everyone a user experience that is equal regardless of physical or mental ...
    • Brexit: Changing Dynamics of Corporate Financial Risks, Return, and Performance : Case Companies: BP, Royal Bank of Scotland, Marks & Spencer, GlaxoSmithKline, EasyJet 

      Tarasanski, Pavlos (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      On the 23 of June 2016, as a result of a referendum, the United Kingdom decided to leave the European Union. Brexit was established as a term, indicating the exit of the United Kingdom from the European Union. The objectives ...
    • Bridging the gap between Higher Education Insitutions and companies. The HEIBus cooperation models 

      Satorres Martinez, Silvia; Estévez, Elisabet; Kakko, Anneli; Matilainen, Jorma; Gómez Ortega, J.; Gámez Garcia, J. (International Association of Technology Education and Development, 2019)
      Currently, Higher Education Institutions (HEIs) and companies around the world are experiencing a renewed interest in strengthening their forms of cooperation. There are many benefits to be gained by boosting this partnership. ...
    • Bridging Work-Based Education and the Labour Market 

      Laitinen-Väänänen, Sirpa (University of Siegen, 2016)
    • BRINGING STRATEGIC THINKING TO A CHINESE TOBACCO LOGISTICS CENTER 

      Zhao, Liubaihe (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
      Recently operation and logistics activities have played a more strategic role as tobacco business enterprises’ main functions. Because of the increasing costs of e.g. warehousing and inventory, transportation, personnel ...
    • Broilerinlannan sivusyöttö hakelämmitysjärjestelmässä 

      Rautiainen, Aarne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2019)
      Tiivistelmä Tuotantoeläinperäisen lannan monikäyttöisyyden edistämiseksi Suomessa etsitään jatkuvasti uusia vaihtoehtoja. Lannan hävittämiseen polttamalla tarvittiin aikaisemmin jätteenpolttolupa, mutta laki muuttui ...
    • Broilerituotantoketjun tehostaminen teuraskuljetusten avulla 

      Koivulahti, Jouni (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tutkimustavoitteena oli Atrian broileriteuraskuljetuksiin kaivattu tehokkuusparannus. Tarkastelun kohteena oli nimenomaan sekä Atrian että Kuljetusliike Koivulahti Oy:n toteuttamien prosessien ...
    • Brändi sisäisten sidosryhmien näkökulmasta 

      Kopsa, Saija; Veltheim, Jonna (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Tavoitteena opinnäytetyössä oli tehdä brändikartoitus hotelli Alban henkilöstön näkökulmasta. Tutkimusongelmana oli selvittää, millainen hotelli Alban brändi-identiteetti on tällä hetkellä sisäisten sidosryhmien näkökulmasta. ...
    • Brändi X:n vetoava sisältömarkkinointi Facebookissa 

      Piippo, Satu (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaiseksi koirabrändi X:n asiakkaat kokevat brändin markkinoinnin Facebookissa. Tarkoituksena oli saada selville, millainen sisältö vetoaa asiakkaisiin parhaiten ja tällä tavoin ...
    • Brändi-identiteetin kehittäminen : Case: Oi Paketti! verkkokauppa 

      Ström-Kallio, Henna (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aihe‐alueina on brändi, brändi‐identiteetti ja brändi‐identiteetin kehittäminen. Työ on toteutettu case yritykselle Oi Paketti! ‐verkkokaupalle. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaiden mielikuvia case yrityksen ...
    • Brändi-identiteetin kehittäminen: Case: DYNASET Oy 

      Olkkonen, Ilona (2023)
      Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tietoa toimeksiantajayritykselle brändi-identiteetin kehittämiseen. Toimeksiantajana oli hydrauliikka-alan yritys DYNASET Oy. DYNASET valmistaa hydrauliikkageneraattoreita, korkeapainepesureita ...
    • Brändi-identiteetti brändin luomisen perustaksi : Case: Perttulan tila 

      Hedman, Reea; Salmikunnas, Suvi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tilaajana oli Laukaan Leppävedellä sijaitseva yritys, Perttulan tila. Tilalla on vuosien varrella vuokrattu pienimuotoisesti juhlatiloja. Yrityksellä ei ole vielä aktiivista yritystoimintaa, mutta vuoden 2016 ...
    • Brändi-imago ja positio Tahkon matkailukeskuksen alueella. Case: Panorama Bar. 

      Häkkinen, Elisa; Lehtonen, Henna (2023)
      Opinnäytetyön lähtökohtana oli tutkia toimeksiantajayrityksen Panorama Bar:in brändi-imagoa ja positiota Tahkon matkailukeskuksen alueella. Tutkimuksen avulla kasvatettiin ymmärrystä brändi-imagon nykytilasta. Toimeksiantajayritys ...
    • Brändi-imagokartoitus: case Tukuwool 

      Hoppula, Emma (2023)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää toimeksiantajan, Tukuwoolin, brändi-imagon tämänhetkinen tila. Tukuwool on jyväskyläläinen villalankabrändi, jonka langat kehrätään sekä värjätään Suomessa. Tutkimuksen avulla pyrittiin ...
    • Brändi-imagon ja brändi-identiteetin kartoittaminen : case Designkaverit Oy 

      Valkeinen, Annika (2023)
      Tutkimuksen tavoitteena oli hankkia Designkaverit Oy: lle tietoa heidän brändinsä identiteetistä ja imagosta sekä avata näiden käsitteiden tarkoitusta ja merkitystä osana yrityksen toimintaa. Kokonaisuudessaan tarkoituksena ...
    • Brändi-imagon kirkastaminen sosiaalisen median avulla : Case Helin Matkat 

      Vilmi, Henna; Kärkkäinen, Tanja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön avulla selvitettiin, miten Helin Matkatoimisto Oy voi sosiaalisen median käytön kehityksellä kirkastaa brändi-imagoa, joka syntyy asiakkaiden mielissä. Tavoitteena oli tutkia yrityksen häämatkasegmentin ...
    • Brändi-imagon rakentaminen sosiaalisessa mediassa : Case: Z-Style Finland Oy 

      Rinnetmäki, Laura (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten vaatebrändi Zizzi voi rakentaa brändi-imagoaan sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantajana toimi plusvaatekauppa Z-Style Finland Oy. Tavoitteena oli selvittää Zizzin brändi-imagon ...
    • Brändimaskotin suunnittelu pk-yritykselle 

      Kelander, Tuomas (2020)
      Nykyajan yritykset pyrkivät rakentamaan brändejä erottuakseen kilpailijoistaan. Yritysten tulee luoda vahva brändi, jolla pyritään erottumaan kilpailevien yritysten tuotteista ja palveluista. Brändi koostuu erilaisista ...