- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 1958-1977 / 15554

    • Digitaalinen hautaus : Kuolleen työntekijän sähköisen perinnön kohtalo 

      Laitinen, Outi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Työntekijän digitaalisten aineistojen käsittely työntekijän kuolemantapauksessa nostaa esiin tietoturva- sekä henkilön yksityisyyden suojaan liittyviä kysymyksiä. Tutkimuksessa tavoitteena oli selvittää lainsäädännön ...
    • Digitaalinen kehittäminen ketterällä toimintamallilla. Toimintatutkimus julkisessa organisaatiossa. 

      Vilkki, Milla (2022)
      Organisaation digitaalisen transformaation taustalla on toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset ja nopea teknologinen kehitys. Muutokset haastavat organisaatioita uudistumaan, mikä tarkoittaa muutosta organisaation ...
    • Digitaalinen kyselylomake Niskalenkki-ryhmän asiakasseulontaan 

      Vauhkonen, Markus; Niemi, Markku (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Niska- ja hartiaseudun ongelmat ovat yleistyneet viime vuosikymmeninä. Kroonisen niskakivun hoito ja muut TULE-vaivat ovat suuri kansantaloudellinen ongelma. Opinnäytetyön toimeksiantajan Auron Oy:n kuntoutusryhmä Niskalenkki ...
    • Digitaalinen mainosvideo 

      Myllymäki, Johannes (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
      Digitaalinen mainosvideo on saavuttanut nykypäivänä huomattavan ja tärkeän aseman yhtenä monista mainostusmuodoista. Digitaalista videota voidaan nähdä joka puolella: internetissä, puhelimissa, televisioissa, junissa, ...
    • Digitaalinen markkinointi : Case: Tamhockey Oy 

      Palola, Annika (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitkä toimeksiantajayrityksen, Tamhockey Oy:n, digitaalisen markkinoinnin kanavista toimivat tehokkaimmin seuran näkyvyyden ja ottelutapahtumien lipunmyynnin lisäämisessä. ...
    • Digitaalinen markkinointi myynnin tukena: Case Arction Oy 

      Matinmikko, Hanna-Leena (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten Arction Oy pystyy digitaalisen markkinoinnin keinoin tukemaan myyntiään. Taustalla oli tarve yrityksen toimintojen ja erityisesti markkinoinnin kehittämiseen systemaattisemmaksi. ...
    • Digitaalinen osaaminen puhtauspalvelualalla 

      Pekkarinen, Tuula (2020)
      Digitaalisuus on tärkeä osa työelämää tänä päivänä. Digitaalisuus muokkaa myös puhtauspalvelualan työtehtäviä. Erilaiset digitaaliset sovellukset ja älypuhelin ovat tärkeä osa siivojaan arkipäivää. Alan haasteena on kuitenkin ...
    • Digitaalinen sidosryhmäviestintä jäsenseuroille Suomen Padelliitto ry:ssä 

      Vatanen, Saara (2023)
      Tutkimuksessa tutkittiin toimeksiantajan, Suomen Padelliitto ry:n oli digitaalista sidosryhmäviestintää jäsenseuroille. Tutkimustarve nousi padelin ja jäsenseurojen määrän nopean kasvun myötä. Viestintä on merkittävässä ...
    • Digitaalinen suorituskyky esille - Suorituskykymittari ajojärjestelyn digitaaliseen tiedonhallintaan 

      Ollanketo, Simo (2020)
      Digitalisaation tärkeimmän aineettoman pääoman, datan, lisääntyminen digitaalisen muutoksen myötä on tuonut kuljetusalan yrityksille niin uusia haasteita, kuin uusia mahdollisuuksiakin. Reaaliaikaisesti ja helposti jaettava ...
    • Digitaaliprojektorin seurantajärjestelmä 

      Rajala, Veli-Matti (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Työssä suunniteltiin Finnkinolle digitaaliprojektorin seurantajärjestelmä, joka sisältää sekä lukijaettä vastaanotinyksikön. Työtä on tarkoitus soveltaa jopa kymmenelle digitaaliprojektorille samanaikaisesti. Laitteen on ...
    • Digitaalisen aineiston hallintajärjestelmä 

      Auvinen, Aki (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö tehtiin jyväskyläläiselle IT-alan yritykselle Kivääritehtaan ratkaisut Oy:lle, joka on sähköiseen liiketoimintaan ja mainonnan ratkaisuihin erikoistunut yritys. Yrityksen toiminta painottuu sähköiseen viestintään ...
    • Digitaalisen forensiikan opintojakso Jamkille 

      Nisula, Tuomas (2023)
      Jyväskylän ammattikorkeakoulu (Jamk) on uudistamassa tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelman opetussuunnitelmaa. Uusi opetussuunnitelma otetaan käyttöön vuonna 2024. Uudessa opetussuunnitelmassa opiskelijoille on ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Digitaalisen HR:n kypsyystila keskisuomalaisissa pk-yrityksissä: asiantuntijoiden näkymys 

      Koponen, Emmi; Korhonen, Anna (2022)
      Digitalisaatio ottaa suurempaa roolia tällä hetkellä yhteiskunnassa ja yrityskentällä. Myös henkilöstöjohtaminen on tänä päivänä yhä tärkeämpi osa yritysten toimintaa. Digitalisaation tuomat työkalut ja hyödyt tulisi ...
    • Digitaalisen kirjakaupan kuluttaja-asiakkaan ostokäyttäytyminen CASE: Kirjakauppa.com 

      Junkkarinen, Elli (2019)
      Tutkimus käsitteli digitaalisen kirjakaupan kuluttaja-asiakkaan ostopäätöstä sekä siihen vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuskohteeksi valikoitui Kirjakauppa.com, jolla on oma verkkokauppa sekä kivijalkamyymälöitä Suomessa. ...
    • Digitaalisen kuluttajayhteisön hyödyntäminen tuotekehitysorganisaatiossa 

      Yli-Hemminki, Elina (2023)
      Kehittämistehtävän taustalla oli tunnistettu haaste kohdeyrityksen tuotekehitysorganisaation ja kuluttajayhteisön yhteistyössä. Tavoitteena oli löytää tuotekehitysorganisaation ja kuluttajayhteisön yhteistyöhön uusia ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Digitaalisen markkinoinnin optimointi 

      Solovev, Victor (2023)
      Tutkimuksen lähtökohtana oli toimeksiantajan kehittämistarve. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli jääkiekkoseura KeuPa Hockey Oy (myöhemmin KeuPa HT). Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida KeuPa HT:n nykyinen digitaalinen ...
    • Digitaalisen markkinoinnin osaamisen kartoitus matkailun alueorganisaatioissa 

      Saarimaa, Eveliina (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää digitaalisen markkinoinnin osaamista matkailun alueorganisaatioissa sekä sitä, miten matkailun alueorganisaatiot opinnäytetyön tekohetkellä hyödyntävät digitaalista markkinointia, ...
    • Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: koirapalvelut Sanna Ketomäki 

      Nykänen, Laura (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa tutkimuksellisena kehittämistyönä digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimintansa alkutaipaleella olevalle koirapalveluja tarjoavalle pienyrittäjälle. Yritykselle ei ennestään ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma sijoittumispalveluille julkishallinnossa: Case Business Jyväskylä 

      Kärjä, Tuuli (2022)
      Opinnäytetyössä tutkittiin digitaalista markkinointiviestintää julkishallinnollisen toimijan näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Business Jyväskylän sijoittumis ...
    • Digitaalisen osaamisen tarpeet Suomalaisissa matkailualan yrityksissä 

      Ruunaniemi, Riikka (2023)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä siitä, millaisia osaamistarpeita Suomalaissa matkailuyrityksissä on digitalisaation ja digikehittämisen suhteen. Tavoitteena oli tutkia mitä digitaitoja ja digiosaamista ...