- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Viitteet 894-913 / 15554
-
Asiakasymmärrys nykypäivän matkamyymälän strategian lähtökohtana
(2020)Matkatoimistot ovat kadonneet hyvin pitkälti kaupunkien katukuvasta, ja toimipisteet ovat vaihtuneet erilaisiin sähköisiin portaaleihin. Uudet teknologiat ja niihin perustuvat palveluratkaisut ovat vaikuttaneet voimakkaasti ... -
Asiakasymmärrys muotoiluyrityksessä - ideoita asiakasyhteistyön kehittämiseen : Case: Piirre Collective
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Piirre Collectiven asiakkaiden käsityksiä asiakasyhteistyöstä. Tavoitteena oli syventää asiakasymmärrystä sekä kehittää haastattelun pohjalta ideoita asiakastiedon hankinnan ja ... -
Asiakasymmärrys uuden yrityksen perustamisen työkaluna : Case: Italialainen ravintola Jyväskylässä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada käsitystä asiakasymmärryksen käytöstä ja soveltamismahdollisuuksista uuden liiketoiminnan suunnitteluvaiheessa niin, että tuloksia voitaisiin käyttää yrityksen kilpailuedun rakentamiseen. ... -
Asiakirjahallinnon kehittäminen EU:n tietosuoja-asetuksen ja suomalaisen lainsäädännön mukaisesti
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli ProSolve Oy:n ja ProDeliver Oy:n asiakirjahallinnon kehittäminen EU:n tietosuoja-asetuksen ja suomalaisen lainsäädännön mukaan. Opinnäytetyössä selvitettiin, miten asiakirjahallinto on toteutettu ... -
Asiakkaalle palvelua osaavalla projektinhallinnalla : Wavin-Labko Oy:n projektinhallinnan kehittämisen käsikirja
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyö tehtiin Wavin-Labko Oy:lle. Yritys suunnittelee, valmistaa ja myy ympäristötekniikan muovituotteita. Wavin-Labko on osa kansainvälistä Wavin-konsernia. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten projektien ... -
"Asiakkaan aito kohtaaminen on ensimmäinen askel auttamisen tielle" - kokemuksia kohtaamisesta perheneuvolassa
(2021)Sosiaalialan työtä ei voi tehdä ilman, että kohdataan ihmisiä. Sosiaalialan työ on ihmissuhdetyötä, jossa hyvän kohtaamisen ja toimivan vuorovaikutuksen merkitys on suuri kaikessa työskentelyssä asiakkaiden, työyhteisön ... -
Asiakkaan arvon saanti Kasvu Open sparrausprosessista
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)Tutkimus toteutettiin jyväskyläläiselle Kasvu Open Oy yritykselle, joka tarjoaa asiakkailleen maksutonta yleishyödyllistä palvelua noin vuoden pituisen sparrausprosessin muodossa. Sparrausprosessi sisältää useita kohtaamisia ... -
Asiakkaan brändimielikuva ja sen muodostuminen. Case: Iittala
(2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia mielikuvia asiakkailla on toimeksiantajayrityksen brändistä, sekä millaisista tekijöistä mielikuvat ovat muodostuneet. Tarkoituksena oli löytää vastaukset asetettuihin ... -
Asiakkaan itsereflektio fysioterapiassa
(2021)Tällä hetkellä fysioterapiakirjallisuudessa itsereflektiosta puhutaan lähinnä fysioterapeutin tai fysioterapiaopiskelijan ammatillisen osaamisen kehittymisen näkökulmasta. Tässä opinnäytetyössä rakennetaan nyt uutta ... -
Asiakkaan kokemuksen kehittäminen hotellihuoneessa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Sokos Hotel Alexandra. Työn tavoitteena oli kehittää Sokos Hotel Alexandran vanhemman puolen Economy-huoneessa majoittuvan vapaa-ajan asiakkaan käyttäjäko-kemusta. Tarkoituksena oli saada ... -
Asiakkaan kokemuksia arkojen ja intiimien asioiden puheeksiotosta kätilötyössä
(2023)Kätilötyössä liikutaan hyvin arkojen ja intiimien asioiden äärellä. Tämän seurauksena kätilötyön ammattilaisen tulisi olla ajan tasalla näistä asioista sekä kykenevä ottamaan arkoja ja intiimejä asioita puheeksi erilaisissa ... -
Asiakkaan kokemus pop up -ravintolassa : Case: Love Local Brands Cafe & Bar
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)Love Local Brands Cafe & Bar oli kesän 2018 ajan toiminut pop up -ravintolakokonaisuus Jyväskylässä, Toivolan Vanhalla Pihalla. Tehtävänä oli selvittää, kuinka asiakkaat kokivat uuden ravintolan ja miten he löysivät paikan ... -
ASIAKKAAN KÄYTTÖKOKEMUS VERKKOKAUPPA ERÄNETISSÄ
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän tutkimusopinnäytetyön tarkoituksena on selvittää lukijalle, millainen on verkkokaup- pa Eränetin käytettävyys asiakkaan näkökulmasta syksyllä 2012. Tutkimuskysymys opin- näyteyölle on: Miten Eränetti-verkkokaupan ... -
ASIAKKAAN MASENNUKSEN VAIKUTUKSET HAASTEENA FYSIOTERAPIAN TOTEUTUKSESSA
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vuorovaikutusta ja fysioterapian keinoja masennuspotilaan kuntoutuksessa. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tuloksia, joiden avulla voidaan kehittää fysioterapeutteja ja muita ... -
Asiakkaan oma ääni kuuluviin : Asiakaslähtöinen COPM -haastattelu Talking Mats® -menetelmällä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Itsemääräämisoikeus, osallisuus ja osallistuminen ovat tämän päivän kuntoutuksessa paljon esillä. Asiakkaan omien toiveiden ja tavoitteiden merkitys kuntoutusta suunniteltaessa, toteuttaessa ja arvioitaessa on keskiössä. ... -
Asiakkaan osallistumisen ja suoriutumisen arviointi Hoitokoti Kuikanpesässä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön toimeksiantaja ja yhteistyökumppani oli Ilomantsissa toimiva Hoitokoti Kuikanpesä, joka tarjoaa palveluasumista sekä tehostettua palveluasumista mielenterveys- ja mielenterveyspäihdekuntoutujille. Hoitokoti ... -
Asiakkaan ostopaikan ja tuotteen valinta
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayrityksen asiakkaiden ostopaikan ja tuotteen valintaan vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksessa oli kolme eri tuoteryhmää, joista kaikista selvitettiin ostamiseen vaikuttavat ... -
Asiakkaan ostopäätöksen peruminen. Laadullinen tutkimus ostopäätösprosessin asiakaskokemuksesta.
(2023)Asiakaskokemusjohtaminen on noussut keskeiseksi suuntaukseksi myynnin ja markkinoinnin saralla. Yrityksissä halutaan panostaa asiakaskeskeisyyden tutkimiseen, kommunikointiin asiakkaiden kanssa sekä asiakkaiden tunnekokemuksen ... -
Asiakkaan palvelukokemus The Local Culture Hostellissa
(2020)The Local Culture Hostel Oy avasi alkuvuodesta 2018 kulttuuriteemaisen hostellin ja kahvilan Jyväskylän yläkaupungille. Vuoden 2020 tammikuussa yritys sulki ovensa ja haki konkurssiin. Toimeksiantajan kanssa asetettiin ... -
Asiakkaan palvelupolku saunalautalla
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyö toteutettiin IR-Investille. IR-Invest vuokraa saunalautta M/S Löylyä ja pyörittää kyseistä liiketoimintaa Lutakon satamassa. Työn tarkoituksena oli mallintaa asiakkaan palvelupolku saunalautalla, tutkia miten ...