- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 8278-8297 / 15711

    • Myymäläpäälliköiden kokemuksia itsensä johtamisesta koronapandemian aikana: case Glitter Oy, Jyväskylä 

      Hynninen, Laura (2021)
      Kaikki menestyksekäs johtaminen lähtee menestyksekkäästä itsensä johtamisesta. Työntekijöiden johtamisen lisäksi esimiehen on siis kyettävä johtamaan myös itseään. Tutkimuksessa selvitettiin miten koronapandemian ...
    • Myymäläpäälliköt vaikuttamassa työnantajamielikuvaan : JYSK Oy 

      Lindblom, Miki (2021)
      Tutkimus kohdistui siihen, kuinka JYSK Oy:n myymäläpäälliköt voivat vaikuttaa työnantajamielikuvan rakentumiseen niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Lisäksi tutkittiin sitä, miten myymäläpäälliköitä voitaisiin tukea näissä ...
    • Myymäläryhmätyöskentelyn merkitys motivaatiolle ja työhyvinvoinnille: Case Alko Oy 

      Hemilä-Syrjälä, Henna (2020)
      Alko Oy:ssa on vuonna 2017 siirrytty yhden myymälän sijaan toimimaan myymäläryhmissä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten työntekijät kokevat myymäläryhmätyöskentelyn ja onko myymäläryhmätyöskentelyllä merkitystä ...
    • Myymäläympäristö asiakkaan näkökulmasta 

      Huuska, Mira (2020)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten urheilukaupassa myymäläsuunnittelun osa-alueita hyödyntämällä voidaan lisätä mekaanista myyntiä vastaten samalla asiakaskunnan odotuksia. Työn toimeksiantajana oli Stadium Oy, ...
    • Myymäläympäristön vaikutus asiakkaiden mielikuviin yrityksestä 

      Pulakka, Jenna-Mari (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mistä tekijöistä myymäläympäristö muodostuu, miten nämä tekijät vaikuttavat asiakkaiden mielikuviin yrityksestä ja vastaavatko asiakkaiden mielikuvat toimeksiantajayrityksen ...
    • Myymälöiden toimitusrytmin optmiointi 

      Vainio, Markus (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yhden Tokmanni-konsernin myymälän toimitusryt-miä ja sen tavaravirtoja sekä myymälän toimintaan liittyviä ongelmia. Työn toisena tavoit-teena oli etsiä myymälästä muita ongelmakohtia, ...
    • Myynnin dokumentaatioprosessin kehittäminen 

      Kuhmonen, Siiri (2023)
      Tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää toimeksiantajalle ratkaisuvaihtoehtoja myyntiprosessin dokumentinhallintaan. Toimeksiantajayrityksessä oli jo aiemmin siirrytty seuraamaan lean-ajatusta ja sen mukaista johtajuutta, ...
    • Myynnin edistäminen soittotyössä: Case Northbound 

      Karhu, Jarkko (2022)
      Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa sisäistä näkemystä soittotyössä tehtävään myyntityöhön ja selvittää myyntityössä ilmeneviä kehityskohteita myynnin edistämiseksi. Toimeksiantajan yrityksessä oli tarve kartoittaa soittotyötä ...
    • Myynnin esteiden tunnistaminen verkkosivustoilla : Case: Houseboat 

      Hakala, Heidi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Bellamer Oy Ltd yritykselle, jonka alla toimii Houseboat. Houseboat yritys tarjoaa matkailijoille majoituspalveluita asuntoveneissä Jyväskylän satamassa. Tarkoituksena oli selvittää ...
    • Myynnin ja markkinoinnin nykytila sekä kehittämissuunnitelma B2B-yrityksessä: case Muutosryhmä Oy. 

      Heinonen, Aleksi; Hietala, Arttu (2021)
      Viime vuosien aikana on jatkuvasti puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhdistämisestä. Myös kylmäsoitot on nähty olevan historiaa. Opinnäytetyössä haluttiin tutkia myymälämuutosalan yritystä, sillä oltiin havaittu kyseisen ...
    • Myynnin ja markkinoinnin opiskelijoiden odotukset työpaikan suhteen ja niiden toteutuminen työelämässä : Case: Dt Dealer's 

      Rintamäki, Anniina (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana oli jyväskyläläinen yritys, Dt Dealer’s. Opinnäytetyö sai alkunsa siitä, että toimeksiantaja antoi tehtäväksi selvittää nuorten ihmisten odotuksia työelämästä. Opinnäytetyön aihe on, mitä ...
    • Myynnin johtaminen 

      Lehtonen, Eveliina (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hyvän myyntijohtajan ominaisuuksia. Näiden omi-naisuuksien pohjalta pyrittiin löytämään keinoja, joiden avulla jokainen voisi kehittyä pa-remmaksi myynnin johtajaksi. Teoriaosuudessa ...
    • Myynnin johtaminen Amarillo Jyväskylä 

      Viskari, Ritva (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Jyväskylän Amarilllon myynnin johtamisen nykytilaa sekä arvi-oida myynnin kehittämistyön tuloksia henkilöstön näkökulmasta ja etsiä jatkoparannusideoita. Työn toimeksiantaja toimi ...
    • Myynnin johtaminen arjessa : Tapaustutkimus eräässä Altia Oyj:n asiakasyrityksessä 

      Torikka, Tatu (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia erään Altia Oyj:n asiakasyrityksen myynnin johtamista ja kartoittaa sen mahdollisia kehitystarpeita asiakasyrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen teoriaosuudessa käsiteltiin myynnin, ...
    • Myynnin kehittäminen teknisessä asiakaspalvelussa 

      Koponen, Juuso (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyö on tehty teknisen asiakaspalvelun myyntityön kehittämistä varten. Toimeksiantajana Manpower Group Solutions. Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdyttiin myymiseen, myymisen johtamiseen sekä motivointiin. ...
    • Myynnin kehittäminen valitussa asiakassegmentissä: palvelutuotteena olosuhdevalvonta 

      Ruokonen, Jyri (2020)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mahdollisuuksia Loggs Oy:n myynnin kehittämiselle. Päämääränä oli lisätä yrityksen liikevaihtoa ja sen kautta tulosta. Asiakassegmenttinä tutkittiin pääasiassa lääke- ja elintarvikealojen ...
    • Myynnin laadun mittaaminen telemarkkinoinnissa 

      Hakala, Juuso (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
      Myynti ja asiakaspalvelu nivoutuvat yhä enemmän toisiinsa. Palveluyrityksissä osaava asiakaspalvelu on tuottava osa liiketoimintaa, ja markkinoinnissa korostuu asiakaskeskeinen ajattelu- ja toimintapa. Contact Center ...
    • Myynnin tehostaminen asiakaspalveluprosessissa : case: Inhouse Group Oy 

      Kunnas, Inka (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
      Työn tarkoituksena oli tutkia Elisan myymälässä työskentelevän Inhouse Group Oy:n yri-tysmyyjän päivittäisiä asiakastapaamisia ja löytää myyntiä haittaavia tekijöitä. Työn tutki-musote oli kvalitatiivinen, ja menetelmänä ...
    • Myynninedistämistä yhteistyötä rakentamalla : Markkinoille valmistautuvan maahantuontiyrityksen verkostoituminen 

      Lehtonen, Eetu (2021)
      Työympäristöt muuttuvat jatkuvasti ja siksi työssäjaksaminen tarvitsee kehittyäkseen puolueetonta, hyvin verkostoitunutta ja monialaista osaamista erilaisista näkökulmista. Työkykyisyyden ylläpitämiseen on teknologisia ...
    • Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana 

      Salminen, Hanna-Leena (2021)
      Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020 aikana kokenut ...