- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Viitteet 8278-8297 / 15711
-
Myymäläpäälliköiden kokemuksia itsensä johtamisesta koronapandemian aikana: case Glitter Oy, Jyväskylä
(2021)Kaikki menestyksekäs johtaminen lähtee menestyksekkäästä itsensä johtamisesta. Työntekijöiden johtamisen lisäksi esimiehen on siis kyettävä johtamaan myös itseään. Tutkimuksessa selvitettiin miten koronapandemian ... -
Myymäläpäälliköt vaikuttamassa työnantajamielikuvaan : JYSK Oy
(2021)Tutkimus kohdistui siihen, kuinka JYSK Oy:n myymäläpäälliköt voivat vaikuttaa työnantajamielikuvan rakentumiseen niin sisäisesti, kuin ulkoisestikin. Lisäksi tutkittiin sitä, miten myymäläpäälliköitä voitaisiin tukea näissä ... -
Myymäläryhmätyöskentelyn merkitys motivaatiolle ja työhyvinvoinnille: Case Alko Oy
(2020)Alko Oy:ssa on vuonna 2017 siirrytty yhden myymälän sijaan toimimaan myymäläryhmissä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten työntekijät kokevat myymäläryhmätyöskentelyn ja onko myymäläryhmätyöskentelyllä merkitystä ... -
Myymäläympäristö asiakkaan näkökulmasta
(2020)Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten urheilukaupassa myymäläsuunnittelun osa-alueita hyödyntämällä voidaan lisätä mekaanista myyntiä vastaten samalla asiakaskunnan odotuksia. Työn toimeksiantajana oli Stadium Oy, ... -
Myymäläympäristön vaikutus asiakkaiden mielikuviin yrityksestä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mistä tekijöistä myymäläympäristö muodostuu, miten nämä tekijät vaikuttavat asiakkaiden mielikuviin yrityksestä ja vastaavatko asiakkaiden mielikuvat toimeksiantajayrityksen ... -
Myymälöiden toimitusrytmin optmiointi
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yhden Tokmanni-konsernin myymälän toimitusryt-miä ja sen tavaravirtoja sekä myymälän toimintaan liittyviä ongelmia. Työn toisena tavoit-teena oli etsiä myymälästä muita ongelmakohtia, ... -
Myynnin dokumentaatioprosessin kehittäminen
(2023)Tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää toimeksiantajalle ratkaisuvaihtoehtoja myyntiprosessin dokumentinhallintaan. Toimeksiantajayrityksessä oli jo aiemmin siirrytty seuraamaan lean-ajatusta ja sen mukaista johtajuutta, ... -
Myynnin edistäminen soittotyössä: Case Northbound
(2022)Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa sisäistä näkemystä soittotyössä tehtävään myyntityöhön ja selvittää myyntityössä ilmeneviä kehityskohteita myynnin edistämiseksi. Toimeksiantajan yrityksessä oli tarve kartoittaa soittotyötä ... -
Myynnin esteiden tunnistaminen verkkosivustoilla : Case: Houseboat
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Bellamer Oy Ltd yritykselle, jonka alla toimii Houseboat. Houseboat yritys tarjoaa matkailijoille majoituspalveluita asuntoveneissä Jyväskylän satamassa. Tarkoituksena oli selvittää ... -
Myynnin ja markkinoinnin nykytila sekä kehittämissuunnitelma B2B-yrityksessä: case Muutosryhmä Oy.
(2021)Viime vuosien aikana on jatkuvasti puhuttu myynnin ja markkinoinnin yhdistämisestä. Myös kylmäsoitot on nähty olevan historiaa. Opinnäytetyössä haluttiin tutkia myymälämuutosalan yritystä, sillä oltiin havaittu kyseisen ... -
Myynnin ja markkinoinnin opiskelijoiden odotukset työpaikan suhteen ja niiden toteutuminen työelämässä : Case: Dt Dealer's
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli jyväskyläläinen yritys, Dt Dealer’s. Opinnäytetyö sai alkunsa siitä, että toimeksiantaja antoi tehtäväksi selvittää nuorten ihmisten odotuksia työelämästä. Opinnäytetyön aihe on, mitä ... -
Myynnin johtaminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hyvän myyntijohtajan ominaisuuksia. Näiden omi-naisuuksien pohjalta pyrittiin löytämään keinoja, joiden avulla jokainen voisi kehittyä pa-remmaksi myynnin johtajaksi. Teoriaosuudessa ... -
Myynnin johtaminen Amarillo Jyväskylä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Jyväskylän Amarilllon myynnin johtamisen nykytilaa sekä arvi-oida myynnin kehittämistyön tuloksia henkilöstön näkökulmasta ja etsiä jatkoparannusideoita. Työn toimeksiantaja toimi ... -
Myynnin johtaminen arjessa : Tapaustutkimus eräässä Altia Oyj:n asiakasyrityksessä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia erään Altia Oyj:n asiakasyrityksen myynnin johtamista ja kartoittaa sen mahdollisia kehitystarpeita asiakasyrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen teoriaosuudessa käsiteltiin myynnin, ... -
Myynnin kehittäminen teknisessä asiakaspalvelussa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyö on tehty teknisen asiakaspalvelun myyntityön kehittämistä varten. Toimeksiantajana Manpower Group Solutions. Opinnäytetyön teoriaosuudessa perehdyttiin myymiseen, myymisen johtamiseen sekä motivointiin. ... -
Myynnin kehittäminen valitussa asiakassegmentissä: palvelutuotteena olosuhdevalvonta
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mahdollisuuksia Loggs Oy:n myynnin kehittämiselle. Päämääränä oli lisätä yrityksen liikevaihtoa ja sen kautta tulosta. Asiakassegmenttinä tutkittiin pääasiassa lääke- ja elintarvikealojen ... -
Myynnin laadun mittaaminen telemarkkinoinnissa
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Myynti ja asiakaspalvelu nivoutuvat yhä enemmän toisiinsa. Palveluyrityksissä osaava asiakaspalvelu on tuottava osa liiketoimintaa, ja markkinoinnissa korostuu asiakaskeskeinen ajattelu- ja toimintapa. Contact Center ... -
Myynnin tehostaminen asiakaspalveluprosessissa : case: Inhouse Group Oy
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)Työn tarkoituksena oli tutkia Elisan myymälässä työskentelevän Inhouse Group Oy:n yri-tysmyyjän päivittäisiä asiakastapaamisia ja löytää myyntiä haittaavia tekijöitä. Työn tutki-musote oli kvalitatiivinen, ja menetelmänä ... -
Myynninedistämistä yhteistyötä rakentamalla : Markkinoille valmistautuvan maahantuontiyrityksen verkostoituminen
(2021)Työympäristöt muuttuvat jatkuvasti ja siksi työssäjaksaminen tarvitsee kehittyäkseen puolueetonta, hyvin verkostoitunutta ja monialaista osaamista erilaisista näkökulmista. Työkykyisyyden ylläpitämiseen on teknologisia ... -
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020 aikana kokenut ...