Haku
Viitteet 1-6 / 6
Cafe Väinön asiakassegmentointi ja toiminnallinen kehittäminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kuopion Väinölänniemellä sijaitsevan kahvila Cafe Väinön
asiakassegmenttejä sekä saada kehitysideoita kahvilan toimintaan ja koko Väinölänniemen aluetta ajatellen.
Tavoitteena ...
STARTUP – YRITYKSEN DIGITAALISEN KASVUN MENETELMÄT kasvuhakkerointi ja kasvumarkkinointi
(2022)
Tiivistelmä Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, onko StartUp-yrityksen mahdollista hyödyntää digitaalisia metodeja kuten kasvuhakkerointia ja kasvumarkkinointia yrityksen kasvun tukena. Työn tavoitteena oli ...
TALOYHTIÖN YHTEISET TILAT – MUUNTELEMALLA KANNATTAVAKSI
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointitutkimuksen avulla uuden liiketoimintamallin kehittämistä
taloyhtiöiden yhteisten tilojen muuntamisessa vuokrauskäyttöön. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli
kuopiolainen ...
Eläinalan yrityksen perustaminen Pohjois- Savoon
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ja tutustua liiketoimintasuunnitelmaan Business Model Canvas – liiketoimintamallin muodossa suunnittelemalleni yritykselle Pohjois-Savoon. Olen jo pidempään haaveillut ...
Tunnettuuden tutkiminen ja lisääminen B2B-markkinoilla: case Woikoski Feeling
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Woikoski Feelingin tunnettuutta emoyhtiö Woikoski Oy:n yritysasiakkaiden keskuudessa. Tutkimuksen pohjalta laadittiin kehittämisehdotuksia, jolla toimeksiantajayritys voi parantaa ...
Markkinoinnin suunnitelma pienyritykselle
(2024)
Opinnäytetyössä keskitytään markkinointisuunnitelman vertailuun kahden erilaisen yrityksen välillä. Opinnäytetyössä etsitään vastauksia, kuinka myytävä tuote tai palvelu vaikuttaa markkinointiin ja mainontaan, kun toinen ...