Haku
Viitteet 1-10 / 45
Esillepanojen visuaalisuuden vaikutus kosmetiikkatuotteiden myynnissä : case: Sokos Tampere
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää esillepanojen visuaalisuuden vaikutusta kosmetiikkatuotteiden myynnissä. Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Sokos Tampereelle. Sokoksella esillepanojen rakentaminen on ...
Toimitilamarkkinoinnin tavoittavuuden kehittäminen : case Valimo Center
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Nurmi-Yhtiöt Oy:lle, joka omistaa, vuokraa ja hallinnoi toimitiloja Helsingin Pitäjänmäen yritysalueella.
Toimeksiantaja haluaa tavoittaa uudet asiakkaat entistä paremmin. Tämän ...
Urheilusponsoroinnin hyödyntäminen yrityksen markkinoinnissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin urheilusponsoroinnin hyödyntämistä yrityksen markkinoinnissa. Sponsorointi on molempia osapuolia hyödyttävää yhteistyötä. Työn tavoitteena oli selvittää, kuinka urheilusponsorointi on ...
Brändin merkitys urheilevien nuorten ostopäätöksissä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mikä on brändin merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksissä. Toimeksiantaja yritys on aina panostanut markkinointiin, mutta nyt he ovat alkaneet tarkastelemaan markkinointistrategiaansa ...
Käsikirjoitus Tuaslabille markkinoinnin parantamiseksi sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa Tuaslabille käsikirjoitus käytettäväksi sosiaalisen median mainonnassa. Opinnäytetyö on toiminnallinen ja tuotokseksi on saatu 7:n dian mittainen powerpoint- esitys. Opinnäytetyö ...
Kansainvälisen menestyksen hyödyntäminen sosiaalisessa mediassa : case: Tappara
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin, mitä vaikutuksia kansainvälisellä menestyksellä on ollut urheiluorganisaation sosiaaliseen mediaan. Tavoitteena oli selvittää, mitä hyötyjä ja haittoja kansainvälisestä menestyksestä on ...
Liiketoimintasuunnitelma aloittavalle kosmetiikan maahantuonti -yritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia liiketoimintasuunnitelma aloittavalle kosmetiikan maahantuonti -yritykselle. Toimeksiantajanamme toimivat kaksi yritystoimintaa aloittavaa henkilöä, jotka tarvitsivat yritystoimintansa ...
Sosiaalisen median markkinointisuunntelma : case Hc Indians Kaarina
(2021)
Opinnäytetyön aiheena on luoda toimeksianatajalle Hc Indians Kaarina Ry:n miesten jääkiekon edustusjääkiekkojoukkueelle selkeä kuva sosiaalisessa mediassa toimimisesta. Työssä tehdään heille suunnitelma miten he voivat ...
Muotiyrityksen vastuullisuusviestintä Instagramissa : esimerkkejä suomalaisen muodin kentältä
(2022)
Opinnäytetyössäni käsittelen kestävien arvojen mukaisesti toteutettuja suomalaisten muotiyritysten markkinointiratkaisuja. Tarkoituksena on esittää esimerkillisiä vastuullisuusmarkkinoinnin tekoja kuvaesimerkein.
Yrityksen ...
Markkinoinnin automaation hyödyntäminen asiakastyytyväisyyden ja myynnin kehittämiseksi : case Finnish Design Shop, Showroom & myymälä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miten Finnish Design Shopin Showroom & myymälä voi hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakastyytyväisyyden ja myynnin kehittämiseksi. Kehitystyössä analysoitiin tekijöitä, jotka ...