Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
Osmonen, Aku (2023)
Osmonen, Aku
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120534363
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023120534363
Tiivistelmä
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri digitaalisten markkinointikanavien vaikutusta yrityksen näkyvyyteen ja tavoitteiden saavuttamiseen.
Tutkimuksessa analysoidaan ja vertaillaan eri kanavia, kuten Facebook, Instagram ja TikTok, niiden vaikutusta yrityksen markkinointistrategiaan. Vertailussa pyritään selvittämään, miten nämä kanavat vaikuttavat näkyvyyteen ja asiakaskunnan tavoittamiseen. Arvioinnin kautta pyritään löytämään tehokkaimmat keinot, joilla Ravintola Kallio Oy voi optimoida digitaalista markkinointiaan.
Lopulliset johtopäätökset ja suositukset perustuvat tulosten analyysiin, jossa tarkastellaan eri kanavien tehokkuutta ja niiden vaikutusta Ravintola Kallio Oy:n markkinointistrategiaan. Opinnäytetyö pyrkii tarjoamaan käytännön suosituksia ja strategioita, joilla Ravintola Kallio Oy voi parantaa digitaalisten markkinointikanaviensa tehokkuutta ja saavuttaa parempaa näkyvyyttä kohdeyleisönsä keskuudessa.
Tutkimuksessa analysoidaan ja vertaillaan eri kanavia, kuten Facebook, Instagram ja TikTok, niiden vaikutusta yrityksen markkinointistrategiaan. Vertailussa pyritään selvittämään, miten nämä kanavat vaikuttavat näkyvyyteen ja asiakaskunnan tavoittamiseen. Arvioinnin kautta pyritään löytämään tehokkaimmat keinot, joilla Ravintola Kallio Oy voi optimoida digitaalista markkinointiaan.
Lopulliset johtopäätökset ja suositukset perustuvat tulosten analyysiin, jossa tarkastellaan eri kanavien tehokkuutta ja niiden vaikutusta Ravintola Kallio Oy:n markkinointistrategiaan. Opinnäytetyö pyrkii tarjoamaan käytännön suosituksia ja strategioita, joilla Ravintola Kallio Oy voi parantaa digitaalisten markkinointikanaviensa tehokkuutta ja saavuttaa parempaa näkyvyyttä kohdeyleisönsä keskuudessa.