"painotuotteet" - Selaus asiasanan mukaan Lahden ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-8 / 8
-
Aina ajassa : historiikin suunnittelun vaiheita
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyökseni suunnittelin ulkoasun kirjalle Aina ajassa - Lahtelaisen muotoilukoulutuksen vaiheita. Suunnittelin kirjan taiton kokonaisuudessaan, eli kirjan formaatin, typografian, materiaalit ja viimeistelyn sekä ... -
ANNA OLLA : sarjakuvakirja
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni on sarjakuvanovelli, jonka olen piirtänyt, taittanut ja painattanut kirjaksi. Käsikirjoitus perustuu omaan elämääni. -
Kirjapainoteollisuuden ympäristöhaasteita : case: jätevesien käsittely
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kirjallisuuden perusteella paino-teollisuuden ympäristöhaasteita ja keskittyä painoprosessista syntyvään jäteveteen, joka luokitellaan ongelmajätteeksi. Opinnäytetyö alkoi ... -
Laajennettu todellisuus fyysisten tuotteiden kuvituskuvissa
(2019)Opinnäytetyössä tarkasteltiin laajennetun todellisuuden teknologian mahdollisuuksia sekä haasteita kuvituskuvassa. Motivaationa oli koostaa tietoa visuaalisen viestinnän ammattilaisille teknologian käyttömahdollisuuksista ... -
Painettu vuosikertomus osana yritysviestintää 2010-luvulla
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyönäni Lahden ammattikorkeakoulun muotoilu- ja taideinstituutin graafisen suunnittelun osastolle olen tutkinut vuosikertomusta yhtenä 2010-luvun yritysviestintäkeinona. Tämän pohjalta olen tehnyt konseptisuunnitelman ... -
Up with Kallio -yrittäjäverkoston visuaalinen ilme
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni aiheena on Up with Kallioyrittäjäverkoston visuaalisen ilmeen suunnittelu ja toteutus. Työn päämääränä on luoda nuorekas, hauska ja persoonallinen, mutta samalla ammattimainen ja vakavasti otettava ilme ... -
Visuaalinen yrityskuva ja graafinen ohjeisto : case: KontaktiVerkko Suomi Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää mikä on yrityskuva ja mistä yrityksen visuaalinen ilme rakentuu sekä kuinka siitä tehdään yhtenäinen kokonaisuus. Teoriaosuudessa tarkastellaan yrityskuvan muodostumista, ... -
Visuaalisen identiteetin kehittäminen : case: DuuniExpo-tapahtuma
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Yrityksen brändin rakentamisessa tärkeä osa-alue on visuaalisen identiteetin järjestelmällinen kehittäminen ja ylläpito. Se on myös erittäin näkyvä osa yrityksen viestintää ja markkinointia ja sen avulla voidaan luoda ...